Jedna firma, cztery pokolenia

Kategorie:
Newsletter
Bądź z nami na bieżąco
Jedna firma, cztery pokolenia

W jednej firmie mogą dziś pracować razem na różnych szczeblach nawet cztery różne pokolenia: Baby Boomers, X, Y oraz Z. Jest to bezprecedensowa sytuacja.

Pobierz raport LHH „Managing Age diversity” (formularz poniżej) i zobacz, czym charakteryzują się poszczególne pokolenia i co można zrobić, aby pogodzić ich wrażliwości w zawodowym kontekście.

Dlaczego warto?

Każde pokolenie do biznesu wnosi swoje wyjątkowe wartości i unikalną perspektywę. Niewykorzystanie tego potencjału jest ryzykiem biznesowym.

To zróżnicowanie pokoleń oznacza oczywiście, że menedżer z każdym powinien trochę inaczej pracować.

Wielopokoleniowa firma może sporo zyskać, jeśli tylko z sukcesem zarządzi wyzwaniami, jakie rodzi zróżnicowany wiekowo zespół. Publikacja oparta jest o analizę firm kreatywnych z USA, ale wnioski są uniwersalne i do zastosowania z powodzeniem w Polsce.

POBIERZ RAPORT:

Publikacja w języku angielskim