W jednej firmie mogą dziś pracować razem na różnych szczeblach nawet cztery różne pokolenia: Baby Boomers, X, Y oraz Z. Jest to bezprecedensowa sytuacja.
Pobierz raport LHH „Managing Age diversity” (formularz poniżej) i zobacz, czym charakteryzują się poszczególne pokolenia i co można zrobić, aby pogodzić ich wrażliwości w zawodowym kontekście.
Dlaczego warto?
Każde pokolenie do biznesu wnosi swoje wyjątkowe wartości i unikalną perspektywę. Niewykorzystanie tego potencjału jest ryzykiem biznesowym.
To zróżnicowanie pokoleń oznacza oczywiście, że menedżer z każdym powinien trochę inaczej pracować.
Wielopokoleniowa firma może sporo zyskać, jeśli tylko z sukcesem zarządzi wyzwaniami, jakie rodzi zróżnicowany wiekowo zespół. Publikacja oparta jest o analizę firm kreatywnych z USA, ale wnioski są uniwersalne i do zastosowania z powodzeniem w Polsce.
POBIERZ RAPORT:
Publikacja w języku angielskim