Krótszy tydzień pracy też dla zespołów handlowych?

Kategorie:
Newsletter
Bądź z nami na bieżąco

Łukasz Gajek, Sales & Marketing Director LHH Polska, przedstawia dwa warunki konieczne do wdrożenia krótszego tygodnia pracy w zespołach sprzedaży. Taka zmiana w działaniu handlowców jest możliwa, jeśli tylko dotychczasowa ich praca była ustawiona w pewien konkretny sposób.

W materiale również Milena Kosińska, coach i trener LHH Polska, omawia i rozbraja obawy, które w biznesie budzi zagadnienie 4-dniowego tygodnia pracy. Czy rzeczywiście jest się czego bać?

Publikacja oparta jest o raport „Global Workforce of the Future„, trzecią edycję dorocznego badania realizowanego przez grupę Adecco  i LHH z udziałem tysięcy pracowników z całego świata.

W badaniu wzięło udział 30 tys. pracowników z 25 krajów. Połowa to pracownicy stacjonarni, połowa – niestacjonarni. Ankiety realizowane były od 8 kwietnia do 30 maja 2022 roku.