Executive

Program Executive Outplacement to od lat konsekwentnie rozwijający się obszar usług doradczych, którego trzon stanowi coaching kariery, wsparty profesjonalnymi narzędziami budowania osobistej marki oraz networkingu biznesowego off-line i on-line. Dla klientów z poziomu senior management to często coaching kariery bywa kluczowy, czy wręcz niezbędny do definiowania kierunków poszukiwania nowej pracy i budowania właściwej motywacji do działania. W następnej fazie klienci czerpią z ekspertyzy światowej klasy konsultantów i ekspertów, dobierając narzędzia i techniki adekwatne do ich celów i poziomu stanowisk, o jakie starają się na rynku pracy.

Korzyści dla organizacji:

  • Program Executive Outplacement pozwala zarządzić niepokojem załogi. Zmiana na wysokich stanowiskach zarządczych zwykle bywa dla pracowników sygnałem dużych zmian strategicznych, biznesowych, czasem negatywnym feedbackiem o kondycji firmy.
  • Ustalenie profesjonalnego exit statement. W ramach programu odchodzący i jego współpracownicy uzgadniają profesjonalnie wyjaśnić odejście z poszanowaniem godności wszystkich stron. Spójna narracja z zwykle powstrzymuje spekulacje i poszukiwanie sensacji.
  • Mniejsze ryzyko wycieku ważnych informacji biznesowych i utraty kolejnych pracowników.
  • Mniejsze ryzyko przejścia do bezpośredniej konkurencji, co często jest pierwszą realną opcją zatrudnienia dla menedżerów wysokiego szczebla poszukujących pracy bez wsparcia firmy outplacementowej.

Korzyści dla pracownika:

  • Program Executive Outplacement to ważny moment redefiniowania tożsamości zawodowej i ekspertyzy. W sytuacji zwolnienia nie stoi już za nią ani logo konkretnej firmy, ani wizytówka z atrakcyjnym stanowiskiem.
  • To okazja do nazwania i wypromowania osobistej marki.
  • To prawie zawsze możliwość zidentyfikowania alternatywnych ścieżek karierowych, o których klient sam nie pomyśłał.
  • To szansa na ustalenie i przećwiczenie w bezpiecznym otoczeniu własnej narracji karierowej i exit statement.
  • To sposób na profesjonalne poradzenie sobie z „samotnością szefa” i możliwość konstruktywnej rozmowy o swoich dylematach zawodowych z osobami z podobnych stanowisk, które są w podobnej sytuacji

Najtrudniejsze momenty, czyli Prezes szuka nowej pracy…

Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów lub chciałbyś otrzymać pełną ofertę, napisz lub zadzwoń!

Łukasz Gajek
Sales & Marketing Director
lukasz.gajek@lhh.com
+48 607 371 745