Client Success Manager (Team Leader) branża social media

Kategorie:
Newsletter
Bądź z nami na bieżąco

Dla naszego klienta z branży szkoleń z obszaru social media, który jest w fazie rozwoju swoich usług oraz rozbudowy zespołów, poszukujemy:

CLIENT SUCCESS MANAGER
Team Leader

📌 Miejsce pracy: dowolne
📌 Model pracy: zdalny
📌 Branża: social media

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Bieżąca opieka nad klientami firmy = uczestnikami programów szkoleniowych
• Wsparcie klientów w procesie realizacji programów
• Zarządzanie i rozwój 3 os. Zespołu Client Success
• Konsultacje i doradztwo marketingowe dla kursantów (analiza treści social media, wyciąganie wniosków i udzielanie feedbacku)
• Udział w tworzeniu strategii marketingowych w kanale digital dla klientów
• Tworzenie rekomendacji planów treści marketingowych dla klientów
• Budowanie i rozwój relacji z klientami firmy
• Organizacja i zbiór testimonials
• Raportowanie oraz analiza działań

WYMAGANIA PRACODAWCY:
• Min. 2-5 lata na podobnym stanowisku w branży marketingowej lub social media
• Doświadczenie liderskie i umiejętność współpracy w ramach struktury zdalnej
• Doskonała znajomość Instagrama i obszaru działania kanału
• Znajomość aktualnych trendów w social mediach
• Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
• Pozytywne nastawienie do klienta i jego potrzeb
• Energia i pozytywne usposobienie
• Umiejętność przekazywania wiedzy i motywowania do działania
• Zdolność do pracy w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku online
• Znajomość j. angielskiego B2/C1

PRACODAWCA OFERUJE:
• Wpływ na kształtowanie kierunku rozwoju firmy
• Możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji przy ciekawych projektach
• Zatrudnienie w oparciu o B2B (preferowane)
• Pracę z dowolnego miejsca (tryb całkowicie zdalny)
• Elastyczny czas pracy (godz. 10-18 lub 12-20)
• Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie

ETAPY REKRUTACJI
1. Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
2. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
3. Spotkanie z Klientem:
A. 30 min rozmowa telefoniczna z PM;
B. 1h spotkanie online z Zespołem Zarządzającym i podjęcie decyzji.