Customer Service Specialist (optical industry)

Kategorie:
Newsletter
Bądź z nami na bieżąco

Masz doświadczenie w branży optycznej lub wiedzę z zakresu optometrii? A może zdobyłeś/aś doświadczenie w obsłudze klienta i chcesz rozwijać się w tej branży? Dołącz do najszybciej rozwijającej się firmy w branży optycznej na polskim rynku! Nasz klient, producent wysokiej klasy soczewek okularowych działający na rynku od 2017 roku, poszukuje osoby, która wesprze zespół w kontakcie z klientami i procesie sprzedażowym.

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST

📌 Lokalizacja: zachodniopomorskie, Szczecin
📌 Model pracy: stacjonarny

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Zarządzanie relacjami z klientami w ścisłej współpracy z zespołem sprzedaży;
• Kontakt w formie telefonicznej i online z klientami firmy;
• Przyjmowanie, przetwarzanie oraz ewidencjonowanie zamówień składanych telefonicznie i poprzez systemy zamówień online;
• Udzielanie wsparcia technicznego i montażowego w zakresie soczewek z portfolio firmy;
• Doradztwo techniczne dotyczące optymalizacji optycznej zamawianych produktów;
• Współpraca z działami magazynu i logistyki przy realizacji zamówień;
• Koordynacja działań promocyjnych z działem marketingu;
• Obsługa systemów CRM i ERP;
• Utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami.

WYMAGANIA:
• Doświadczenie lub wiedza w zakresie doboru, konstrukcji i technologii soczewek okularowych (wymagane);
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne – profesjonalizm i wysoka kultura osobista;
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2;
• Proaktywność i zaangażowanie;
• Znajomość systemów CRM/ERP będzie dodatkowym atutem.

PRACODAWCA OFERUJE:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
• Możliwość rozwoju branżowego – szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu optyki oraz najnowszych technologii;
• Nowoczesne biuro i przyjazna atmosfera – komfortowe środowisko pracy oraz integracyjne spotkania zespołowe;
• Możliwość przystąpienia do opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia zdrowotnego,
na atrakcyjnych warunkach;
• Proces wdrożeniowy i wsparcie zespołu;
• Zniżki na produkty firmowe.

ETAPY REKRUTACJI
Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
1. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
2. Spotkanie z Klientem w formie online lub w siedzibie firmy. Podjęcie decyzji.