Dla naszego klienta, domu mediowego z siedzibą w Warszawie, poszukujemy:
DIGITAL COMMUNICATION PLANNER BUYER
Poszukujemy osób zarówno z poziomu mida/regular jak i poziomu seniora+, z aspiracjami do zarządzania zespołem.
📌 Miejsce pracy: Warszawa
📌 Model pracy: hybrydowy
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Opracowywanie strategii działań w mediach digital;
• Koordynacja projektów oraz samodzielne planowanie, realizowanie i rozliczanie kampanii reklamowych w mediach;
• Kontrola procesu zakupu i realizacji kampanii;
• Poszukiwanie nowych dróg dotarcia do konsumentów, z uwzględnieniem cech grupy docelowej, specyfiki marki oraz celów komunikacyjnych;
• Przygotowanie analiz, rekomendacji i prezentacji na potrzeby zespołu oraz klienta;
• Współpraca z partnerami mediowymi, ewaluacja ofert, negocjacje warunków współpracy;
• Bezpośrednia współpraca z działami wewnętrznymi w zakresie tworzenia strategii komunikacji dla klientów;
• Wsparcie mniej doświadczonych członków zespołu.
WYMAGANIA PRACODAWCY:
• Min. 3-4 letnie doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii digital w domu mediowym;
• Praktyczna znajomość narzędzi mediowych (np. Mediapanel, AdReal);
• Umiejętność pracy z liczbami oraz wyciągania trafnych wniosków i rekomendacji;
• Terminowość oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;
• Umiejętności prowadzenia spotkań i prezentacji, w tym swobodnego przedstawiania swoich rekomendacji;
• Znajomości j. angielskiego na poziomie min. B1/B2.
PRACODAWCA OFERUJE:
• Stabilne środowisko pracy oraz wybór formy zatrudnienia;
• Pracę w trybie hybrydowym;
• Lekcje języka angielskiego;
• Prywatne ubezpieczenie medyczne;
• Pracę w nowoczesnym biurze (m.in. strefy relaksu, pokoje gier i masażu);
• Proces wdrożeniowy i wsparcie zespołu.
ETAPY REKRUTACJI
Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
1. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
2. Spotkanie z Klientem (Communications Director + HR Manager).