Dla naszego klienta, wiodącej marki odzieżowej, poszukujemy strategicznej i kreatywnej osoby, która obejmie kluczową rolę w rozwoju organizacji, mając realny wpływ na kształtowanie strategii oraz wzmacnianie marki na rynku krajowym i międzynarodowym.
HEAD OF BRAND STRATEGY
📌 Teren działania: Polska i kraje UE
📌 Model pracy: hybrydowy/stacjonarny
ZAKRES KLUCZOWYCH ZADAŃ:
• Opracowanie i nadzorowanie wdrażania strategii komunikacji marki, dbając o jej spójność i realizację na wszystkich poziomach marketingu i działań trade marketingowych;
• Zapewnienie spójnej realizacji strategii marki poprzez kierowanie i priorytetyzowanie działań zespołów odpowiedzialnych za marketing;
• Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami marketingowymi, w tym z agencjami kreatywnymi i podmiotami zewnętrznymi, aby efektywnie realizować cele biznesowe;
• Zarządzanie budżetem marketingowym z naciskiem na optymalizację wydatków i efektywność działań;
• Zarządzanie i koordynowanie prac zespołu odpowiedzialnego za wdrażanie strategii marki.
WYMAGANIA PRACODAWCY:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z tworzeniem strategii i zarządzaniem marką z branży retail, poparte portfolio wykreowanych i zrealizowanych strategii marketingowych;
• Umiejętność współpracy z agencjami reklamowymi i partnerami biznesowymi;
• Silne zdolności analityczne i strategiczne, zorientowanie na realizację celów biznesowych;
• Doświadczenie w zarządzaniu budżetem marketingowym;
• Zdolności przywódcze oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem;
• Doskonała znajomość języka angielskiego.
PRACODAWCA OFERUJE:
• Stabilne środowisko pracy oraz wybór formy zatrudnienia;
• Rozwój zawodowy poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
• Pracę w trybie hybrydowym;
• Pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa);
• Pracę w nowoczesnym biurze ze strefami relaksu;
• Niezbędne narzędzia pracy oraz samochód służbowy.
ETAPY REKRUTACJI
Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
1. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
2. Spotkanie z Klientem w formie online.
3. II spotkanie z Klientem w siedzibie firmy i podjęcie decyzji.