Dla naszego klienta z branży produkcyjnej poszukujemy HR BUSINESS PARTNERA, który dołączy do grona ekspertów HR i będzie z sukcesem realizował projekty związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
📌Lokalizacja: Zbąszynek – miasto w województwie lubuskim
📌Model pracy: tryb hybrydowy (1/2 dni możliwe na pracę zdalną)
ZAKRES KLUCZOWYCH ZADAŃ:
• Wsparcie menedżerów w obszarach People and Culture, w tym rekrutacji, szkoleń, rozwoju zawodowego oraz rozwoju zespołów;
• Współtworzenie i wnoszenie punktów i obserwacji w oparciu o dane do przyszłych decyzji strategicznych dla organizacji i bycie partnerem dla biznesu w budowaniu strategii;
• Wdrażanie strategii P&C zgodnie z celami biznesowymi firmy;
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie;
• Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników HR, przygotowywanie raportów i rekomendacji (analiza absencji, exit interview, planowanie zatrudnienia;
• Realizacja programów rozwojowych, onboardingowych etc.;
• Utrzymywanie zgodności z przepisami prawa pracy i regulacjami wewnętrznymi firmy;
• Inicjowanie działań mających na celu poprawę zaangażowania pracowników i rozwój kultury organizacyjnej;
• Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów personalnych;
• Prowadzenie dedykowanych projektów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
• Ścisła współpraca z obszarami szkoleń i rozwoju, compensation & benefits.
WYMAGANIA PRACODAWCY:
•Min. 3 lat doświadczenia na stanowisku HR Business Partnera lub pokrewnym, preferowane w firmie produkcyjnej;
•Wysoka motywacja do pracy z ludźmi i rozwojem kompetencji połączona w silnym skupieniem na rozwoju potencjału;
•Doświadczenie poparte sukcesami w procesach wdrażania zmian, przeprowadzania zespołów przez zmiany;
•Postawa nastawiona na rozwiązania;
•Wykształcenie wyższe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Psychologii, Socjologii lub pokrewne;
•Znajomość przepisów prawa pracy i praktycznego ich zastosowania;
•Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń oraz projektów rozwojowych;
•Silne umiejętności analityczne i doświadczenie w pracy z danymi z obszaru People & Culture;
•Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
•Zdolność budowania relacji i współpracy na różnych poziomach organizacji;
•Umiejętności rozwiązywania konfliktów;
•Znajomość języka angielskiego na poziomie B2- wymagane spotkania w zespołach międzynarodowych, materiały w języku angielskim etc.
PRACODAWCA OFERUJE:
•Prywatna opieka medyczna;
•Ubezpieczenie na życie;
•Możliwość pracy zdalnej;
•Elastyczny czas pracy;
•Zniżki na firmowe produkty i usługi.
ETAPY REKRUTACJI
Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
1. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
2. Spotkanie z Klientem w formie online.
3. II spotkanie z Klientem w siedzibie firmy i podjęcie decyzji.