Kierownik Kanału Dystrybucji w branży rolniczej

Kategorie:
Newsletter
Bądź z nami na bieżąco

Dla Naszego Klienta z branży rolniczej dostarczającego innowacyjne rozwiązania dotyczące wszystkich czynności wykonywanych w oborze w zależności od potrzeb konsumenta, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Kanału Dystrybucji w branży rolniczej

Zakres obowiązków:
– regularny kontakt z zespołem kierowniczym w siedzibie (okolice Bydgoszczy – 1x w miesiącu) oraz online w celu spotkań kontrolnych dotyczących uzgodnionego programu rozwoju,
– rozwój oraz koordynowanie KPI sieci franczyzobiorców i tworzenie danych wejściowych do planów sprzedaży i spostrzeżeń rynkowych w celu osiągniecia celów budżetowych.
– promowanie przyjęcia robotyki i wprowadzenia nowych produktów dla hodowców bydła,
– rozwój i optymalizacja obszarów terytorialnych działania kanałów dystrybucji.

Sieć punktów franczyzowych do koordynowania mieści się na terenie Polski (4 punkty) oraz po 1 w krajach takich jak: Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Węgry, Ukraina.
W pierwszym etapie współpracy skupienie będzie się na terenie Polski.

Wymagania:
– wieloletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze dystrybucyjnym,
– znajomość branży rolniczej lub pokrewnej (mile widziane związanej z hodowlą bydła),
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (B2) w ujęciu korporacyjnym,
– odpowiedzialność, zorganizowanie, elastyczność, umiejętności –
– koordynatorskie oraz łatwość w nawiązywaniu relacji,
– doświadczenie w spotkaniach biznesowych/rozmowach handlowych,
– otwartość na delegacje w tym międzynarodowe (40 dni w roku podróży służbowych).

Oferujemy:
– umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony),
– atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia,
– premia roczna (do 10% wynagrodzenia rocznego),
– niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych,
– samodzielność w organizowaniu pracy,
– pracę hybrydową – praca zdalna z miejsca zamieszkania oraz delegacje, – – praca w godzinach 08:00-16:00, 09:00-17:00,
– współpracę z firmą posiadającą certyfikat „Great Place to Work”,
– benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna PZU Zdrowie, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego, wczasy pod gruszą, paczki świąteczne, spotkania integracyjne.

Zapraszamy do aplikacji osoby zamieszkujące teren Polski.

ETAPY REKRUTACJI
1.Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
2.Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
3.Pierwsze spotkanie online z Klientem – w aplikacji Teams.
4.Drugie spotkanie na miejscu z Klientem w siedzibie firmy (okolice Bydgoszczy).