Regionalny Kierownik Sprzedaży (branża retail)

Kategorie:
Newsletter
Bądź z nami na bieżąco

Dla prężnie rozwijającej się firmy handlowej, oferującej szeroką gamę produktów codziennego użytku – od tekstyliów i dekoracji po elektronikę oraz odzież – poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży. W związku z planowaną ekspansją i rozwojem na polskim rynku szukamy lidera, który podejmie wyzwanie współtworzenia strategii rozwoju, zarządzania zespołem oraz realizacji celów biznesowych w regionie południowej Polski.

Regionalny Kierownik Sprzedaży

📌 Teren działania: woj. śląskie + woj. małopolskie
📌 Model pracy: mobilny
📌 Lokalizacja: Katowice

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Zarządzanie pracą sklepów w podległym regionie;
• Utrzymanie wysokich standardów operacyjnych zapewniających skuteczną realizację planów sprzedaży w sklepach w podległym regionie;
• Zarządzanie podległym zespołem (budowanie zespołu, definiowanie celów, motywowanie, ocena oraz rozwijanie kompetencji pracowników);
• Pełnienie wsparcia dla kierowników sklepów;
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych w regionie;
• Organizowanie i koordynowanie pracy oraz zadań z uwzględnieniem priorytetów biznesowych;
• Nadzór nad procesem otwarć nowych sklepów w podległym regionie;
• Odpowiedzialność za utrzymanie wysokich standardów operacyjnych w zarządzaniu asortymentem, jego prezentacji oraz procesach magazynowych i księgowych w podległych punktach handlowych.

WYMAGANIA PRACODAWCY:
• Min.3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w handlu detalicznym;
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w strukturze rozproszonej;
• Skuteczne i konsekwentne realizowanie celów i zadań uwzględniając priorytety biznesowe;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PPT);
• Analityczność i umiejętność pracy z raportami;
• Przedsiębiorczość, elastyczność oraz motywacja do pracy w trybie zadaniowym;
• Odpowiedzialność i umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
• Dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu;
• Prawo jazdy kat. B.

PRACODAWCA OFERUJE:
• Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej strukturze;
• Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy do użytku prywatnego wraz z kartą paliwową;
• Dodatkowa premia roczna;
• Możliwości rozwoju w dynamicznie rosnącej organizacji;
• Pełen proces wdrożeniowy.

ETAPY REKRUTACJI
Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
1. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
2. Spotkanie z Klientem (HR Manager) w formie online.
3. II spotkanie z Klientem (Sales Director + HR Director) w siedzibie firmy.
3. III spotkanie z Klientem (General Director + Sales Director) w siedzibie firmy. Podjęcie decyzji.