Dla naszego klienta, domu mediowego z siedzibą w Warszawie, poszukujemy:
SEM & PAID SOCIAL SPECIALIST
📌 Miejsce pracy: Warszawa
📌 Model pracy: hybrydowy
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Planowanie i zakup kampanii w obrębie Google Ads i Meta Ads oraz pozostałych platform zakupowych (Programmatic, TikTok, Pinterest, LinkedIn itp.);
• Przygotowanie wycen, ofert oraz strategii dla klientów, z uwzględnieniem szczegółowych rekomendacji, prezentacji i media planów;
• Udział w przetargach mediowych;
• Monitorowanie i optymalizacja kampanii pod kątem KPI (Awareness/Performance);
• Przygotowywanie prezentacji strategii kampanii i jej wyników wewnątrz na potrzeby klienta oraz zespołu;
• Koordynacja projektów w obrębie mediów aukcyjnych.
WYMAGANIA PRACODAWCY:
• Zaawansowana umiejętność obsługi narzędzi: Google Ads, Meta Ads, Google Analytics, Google Campaign Manager, MS Office (Excel, PPT);
• Doświadczenie w zakupie i planowaniu kampanii digital, ze szczególnym uwzględnieniem Google Ads i Meta Ads;
• Umiejętność współpracy z agencjami kreatywnymi oraz implementacji rekomendacji kampanii reklamowych;
• Znajomość rozwiązań reklamowych i trendów w digital marketingu;
• Doświadczenie w obszarze obsługi klienta;
• Umiejętność analizy danych i przygotowywania rekomendacji;
• Znajomość j.angielskiego – min. B2;
• Komunikatywność oraz umiejętność samodzielnego zarządzania czasem.
MILE WIDZIANE:
• Doświadczenie w planowaniu i zakupie wielokanałowych kampanii online;
• Znajomość jednego z narzędzi: Display&Video 360, Google Tag Manager, Google Looker Studio, Gemius Megapanel, Google Search Ads 360, LinkedIn Ads, Similarweb;
• Znajomość jednej z platform: Brand Safety i Viewability: IAS, MOAT, MEETRICS, DoubleVerify;
• Posiadanie certyfikatów Google Skillshop z zakresu Google Ads i Google Analytics, Facebook Blueprint: Media Planning Professional lub Media Buying Professional.
PRACODAWCA OFERUJE:
• Stabilne środowisko pracy oraz wybór formy zatrudnienia;
• Możliwości rozwoju zawodowego i szkolenia branżowe;
• Pracę w trybie hybrydowym (3 dni-biuro, 2 dni-home office);
• Lekcje języka angielskiego i dostęp do platformy nauki innych języków;
• Prywatne ubezpieczenie medyczne;
• Pracę w nowoczesnym biurze (m.in. strefy relaksu, pokoje gier, masażu i jogi);
• Proces wdrożeniowy i wsparcie zespołu.
ETAPY REKRUTACJI
Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
1. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
2. Spotkanie z Klientem (Senior SEM & Paid Social Manager + HR Manager).