Social Media Manager (Team Leader) branża social media

Kategorie:
Newsletter
Bądź z nami na bieżąco

Dla naszego klienta z branży szkoleń z obszaru social media, który jest w fazie rozwoju swoich usług oraz rozbudowy zespołów, do obszaru performance poszukujemy:

SOCIAL MEDIA MANAGER
Team Leader

📌 Miejsce pracy: dowolne
📌 Model pracy: zdalny
📌 Branża: social media

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Doświadczenie w pracy dla marki osobistej /lub doświadczenie trenerskie (must have)
• Tworzenie, nadzór i realizacja strategii działań oraz kampanii marketingowych
• Zarządzanie kilkuosobowym zespołem social media
• Koncentracja na wynikach
• Znajomość różnych technik generowania leadów
• Bieżąca analiza i optymalizacja efektywności prowadzonych kampanii
• Optymalizacja współczynników konwersji (CRO)
• Zwiększanie wyników sprzedaży w kanale online
• Rekomendowanie rozwiązań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży online

WYMAGANIA PRACODAWCY:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży marketingowej /social media /marce osobistej
• Silna orientacja na wyniki i rozwój
• Myślenie analityczne i strategiczne (ocena efektywności kanału)
• Doświadczenie liderskie i umiejętność współpracy w ramach struktury zdalnej
• Umiejętność prezentowania analiz i estymowania rezultatów sprzedażowych
• Samodzielność i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
• Bardzo dobra znajomość portali social media (szczególnie Instagram)
• Znajomość narzędzi AI
• Znajomość systemów CRM oraz narzędzi do zarządzania social mediami
• J. angielski C1
• Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, marketingu lub pokrewne

PRACODAWCA OFERUJE:
• Wpływ na kształtowanie kierunku rozwoju firmy
• Możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji przy ciekawych projektach
• Zatrudnienie w oparciu o B2B (preferowane)
• Premia od pozyskanych leadów
• Pracę z dowolnego miejsca (tryb całkowicie zdalny)
• Elastyczny czas pracy (godz. 10-18 lub 12-20)
• Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie

ETAPY REKRUTACJI
1. Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
2. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
3. Spotkanie z Klientem:
A. 30 min rozmowa telefoniczna z PM;
B. 1h spotkanie online z Zespołem Zarządzającym i podjęcie decyzji