Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Kategorie:
Newsletter
Bądź z nami na bieżąco

Dla naszego Klienta – prężnie rozwijającej się firmy będącej dostawcą części produkcyjnych pilnie poszukujemy osób do działu obsługi klienta.

Zakres obowiązków:
• Bieżący kontakt z przypisanymi klientami w języku niemieckim w celu obsługi zamówień (e-mail, telefon),
• Rejestracja zamówień w systemie SAP,
• Kontakt z dostawcami w języku angielskim,
• Koordynacja działań celem realizacji zamówień klienta,
• Przetwarzanie reklamacji.

Wymagania:
• Biegła znajomość języka niemieckiego, min. C1 – warunek konieczny,
• Dobra znajomość języka angielskiego, min. B2,
• Komunikatywność, otwartość,
• Dyspozycyjność do pracy w pełnym etacie,
• Doświadczenie w kontakcie z klientem / obsłudze klienta.

Mile widziane
• Znajomość systemu SAP

Oferujemy:
• Umowę o pracę – docelowo na czas nieokreślony podpisywaną z naszym Klientem,
• Stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Możliwość rozwoju,
• Pracę w międzynarodowym środowisku,
• Pracę na jedną zmianę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00,
• Pracę w systemie hybrydowym – w piątki praca zdalna dla wszystkich pracowników,
• Benefity: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatna opieka zdrowotna, dofinansowanie do zajęć sportowych, kafeteria
• Przyjazną atmosferę pracy.