Oferty pracy

Sales Manager (transport industry)

Cała Polska

Dla naszego klienta, polskiej firmy transportowej specjalizującej się w międzynarodowym transporcie ekspresowym oraz całopojazdowym, poszukujemy:

¬SALES MANAGER

Teren działania: Cała Polska i UE
Miejsce pracy: Warszawa/ Łódź/ Poznań/ Katowice/ Gdynia
Model pracy: hybrydowy/ mobilny

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie relacji biznesowych
• Prowadzenie spotkań i komunikacji z klientami (również w j. angielskim)
• Realizacja strategii i celów sprzedażowych
• Prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie i zawieranie umów z klientami
• Monitorowanie rynku, analiza konkurencji i identyfikacja nowych możliwości biznesowych
• Współpraca z innymi działami firmy, tj. operacje, logistyka, marketing i obsługa klienta, w celu zapewnienia spójności działań i realizacji zamówień klientów
• Regularne raportowanie działań w wewnętrznym systemie oraz przygotowywanie raportów
i analiz do celów wewnętrznych

WYMAGANIA PRACODAWCY:
• Min. 5-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży w branży transportowej
• Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i budowania trwałych relacji
• Doskonałe umiejętności prowadzenia spotkań, prezentacji oraz negocjacji w języku polskim
i angielskim (min. B2)
• Umiejętność analizy danych i trendów dla celów strategicznych
• Wyższe wykształcenie, preferowane w zakresie zarządzania, logistyki lub pokrewnych dziedzin
• Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku, podejmowania szybkich decyzji
• Komunikatywność, zaangażowanie i proaktywne podejście do pracy

PRACODAWCA OFERUJE:
• Stabilne środowisko pracy i niekorporacyjna, przyjazna atmosfera pracy
• Pracę w trybie hybrydowym (4 dni-biuro, 1 dni-home office)
• Narzędzia pracy: telefon, laptop, auto + karta paliwowa
• Możliwości rozwoju zawodowego i szkolenia branżowe
• Premie świąteczne i urodzinowe
• Dofinansowanie nauki języka angielskiego, karty sportowej oraz wypoczynku wczasy pod gruszą
• Atrakcyjne warunki przystąpienia do opieki medycznej
• Komfortowe biuro (w tym owocowe czwartki)

ETAPY REKRUTACJI
Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
1. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
2. Spotkanie z Klientem (Dyrektor Sprzedaży) w formie online + zadanie rekrutacyjne.
3. II spotkanie z Klientem (Dyrektor Sprzedaży + Dyrektor Operacyjny) w siedzibie firmy i podjęcie decyzji.

Data ważności oferty: 2024-09-30

Inżynier ds. Zapewnień Jakości Dostawców

Okolice Lublina

Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko Inżyniera ds. Zapewnienia Jakości Dostawców, który dołączy do niedużego zespołu pod Lublinem.
📌Umowa o pracę
📌Praca hybrydowa+ wyjazdy służbowe
📌Okolice Lublina

Twój zakres obowiązków:
-Przeprowadzanie pełnej analizy jakości dostawców
-Podejmowanie odpowiednich działań w przypadku opóźnień dostarczanych komponentów
-Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z dostawcami i poziomem jakości komponentów
-Przeprowadzanie procesów doskonalących działania dostawców
-Bezpośrednie spotkania z dostawcami- wyjazdy krajowe i międzynarodowe stanowiące 20/30% czasu pracy

Wymagania pracodawcy:
-Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (Inżynier ds. -Jakości w branży przemysłowej bądź zakupach)
-Umiejętność pracy projektowej
-Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
-Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2
-Gotowość do wyjazdów służbowych
-Czynne prawo jazdy
-Znajomość certyfikacji wymagań normy ISO 9001 oraz pakietu MS Office

Mile widziane:
-Znajomość systemu SAP

Pracodawca oferuje:
-Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej firmie
-Po okresie wdrożenia, możliwość pracy w trybie hybrydowym
-Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00, a 10:00)
-Pakiet benefitów:
✔Dofinansowanie zajęć sportowych
✔Prywatna opieka medyczna
✔Dofinansowanie szkoleń i kursów
✔Ubezpieczenie na życie
✔Elastyczny czas pracy
✔Dodatkowe świadczenia socjalne
✔Dofinansowanie biletów do kina, teatru
✔Dofinansowanie wypoczynku
✔Dofinansowanie wakacji dzieci
✔Paczki świąteczne

Data ważności oferty: 2024-07-24

Serwisant- Operator Wózka Widłowego

Mińsk Mazowiecki

Dla Klienta z branży budowlanej poszukujemy osoby na stanowiska Serwisanta- Operatora Wózków Widłowych.

📌Umowa o pracę
📌5000 zł brutto
📌Praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków:
-Proste naprawy zwróconego sprzętu budowalnego (kwalifikacja sprzętu, czyszczenie go za pomocą szlifierki, prostowanie itp.)
-Obsługa procesów magazynowych: rozładunek i załadunek towarów za pomocą wózka widłowego
-Kontrola stanów magazynowych
-Utrzymanie porządku na stanowisku pracy z zachowaniem przepisów BHP

Wymagania pracodawcy:
-Zdobyte pierwsze doświadczenie w pracy z elektronarzędziami
-Umiejętność pracy w zespole
-Zaangażowanie i skrupulatność
-Uprawnienia na wózek widłowy- mile widziane

Pracodawca oferuje:
-Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- po okresie próbnym bezpośrednio u Klienta
-Benefity: współfinansowana karta sportowa Multisport, ubezpieczenie zdrowotne
-Prace jednozmianową, na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-16:00
-Możliwość rozwoju w strukturach firmy

Data ważności oferty: 2024-07-24

SAP SD Key User

Sosnowiec

For our Client, a supplier of manufacturing parts, we are looking for a candidate for the position of SAP SD Key User.

📌Employment contract
📌Hybrid job

Responsibilities:
-Day-to-day teams support (critical situations, systems, processes, etc.)
-Employee training on SAP SD
-Initiating changes/improvements in the system
-Working closely with Team Leaders and Supervisor
-Creating and continuously updating training materials
-Support in S4HANA implementations and others in SAP related projects
-Coordinating and conducting meetings with IT and other departments
-Connecting business needs for SAP SD and expertly communicating them to the IT department

Employer requirements:
-Advanced knowledge of SAP SD module and Excel- must have
-Fluency in English (C1-C2)
-Excellent communication skills, openness and flexibility
-Ability to conduct meetings (remote as well as onsite)
-Ability to work in a team
-Analytical and reporting skills
-Experience in working on a similar position or as a Customer Service Representative with SAP SD

What employer offers:
-Hybrid work (minimum 3 days of work from the office)
-Opportunities for professional development
International environment
-Work from Monday to Friday 8:00-16:00/ 9:00-17:00
-Employment contract
-Annual bonuses
-Benefits: group life insurance, private health care, Multisport card, cafeteria

Data ważności oferty: 2024-07-24

Operator Maszyn Produkcyjnych

Okolice Poznania

Dla naszego Klienta z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko Operatora Maszyn, który dołączy do zespołu zlokalizowanego pod Poznaniem.
📌Umowa o pracę
📌Praca 3 zmianowa od poniedziałku do piątku (6-14, 14-22, 22-6)
📌Dowóz pracowników z/do Poznania i Pniew

Zakres obowiązków:
-Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych
-Obsługa paneli sterujących produkcją na zautomatyzowanych liniach
-Nadzorowanie stanu technicznego urządzeń, podstawowa regulacja i konserwacja zgodnie z instrukcjami
-Kontrolowanie jakości procesu zgodnie z wymaganiami technologicznymi
-Obsługa wózka widłowego
-Utrzymanie porządku na stanowisku pracy

Wymagania pracodawcy:
-Doświadczenie na podobnym stanowisku
-Wykształcenie średnie/ zawodowe/ techniczne
-Gotowość do pracy trzy zmianowej (grafik ustalany z góry na rok)
-Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:
-Uprawnienia na wózki widłowe, książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych

Pracodawca oferuje:
-Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- docelowo na czas nieokreślony
-Bezpłatny dowóz pracowników do/z firmy do/z Poznania oraz do/z Pniew
-Możliwość rozwoju
-Pakiet benefitów wymieniony poniżej:
✔Dofinansowanie zajęć sportowych
✔Prywatna opieka medyczna
✔Dofinansowanie szkoleń i kursów
✔Dodatkowe świadczenia socjalne
✔Dofinansowanie biletów do kina, teatru
✔Dofinansowanie wypoczynku

Data ważności oferty: 2024-07-24

Mobilny Inżynier Serwisu (Holandia)

Holandia

Dla naszego klienta, lidera w branży serwisu elektroniki i automatyki przemysłowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Mobilnego inżyniera Serwisu. Jeśli lubisz kontakt z klientem, praca w terenie to dla Ciebie przyjemność, a przy tym posiadasz doświadczenie i widzę w zakresie automatyki przemysłowej/elektroniki/ mechatroniki ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

📌Holandia
📌3200-4500 EUR brutto
📌Holenderska umowa o pracę
📌Praca mobilna, jednozmianowa od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach

𝐓𝐰ó𝐣 𝐳𝐚𝐤𝐫𝐞𝐬 𝐨𝐛𝐨𝐰𝐢ą𝐳𝐤ó𝐰:
-Wykonywanie instalacji, konserwacji i napraw szaf sterowniczych oraz systemów technicznych
-Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów w szafach sterowniczych na miejscu u klienta
-Pomiar i kontrola okablowania PROFIBUS i PROFINET
-Rozwiązywanie innych problemów technicznych i awarii
-Komunikacja z klientami w celu zapewnienia im wsparcia technicznego i doradztwa
-Dokumentowanie działań serwisowych i raportowanie wyników

𝐖𝐲𝐦𝐚𝐠𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐨𝐝𝐚𝐰𝐜𝐲:
-Udokumentowane tożsame doświadczenie zawodowe lub na podobnym stanowisku, ze szczególnym uwzględnieniem szaf sterowniczych i sieci przemysłowych
-Doświadczenie w pomiarach i kontroli okablowania PROFIBUS i PROFINET lub gotowość do szkolenia w tym zakresie
-Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, zarówno w mowie, jak i piśmie
-Posiadanie prawa jazdy kategorii B
-Silne umiejętności rozwiązywania problemów i wiedza techniczna
-Gotowość i elastyczność do podróżowania po Holandii

𝐌𝐢𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐝𝐳𝐢𝐚𝐧𝐞:
-Posiadanie odpowiednich certyfikatów (np. VCA, NEN 3140, itp.)

𝐏𝐫𝐚𝐜𝐨𝐝𝐚𝐰𝐜𝐚 𝐨𝐟𝐞𝐫𝐮𝐣𝐞:
-Holenderską umowę o pracę z atrakcyjnymi warunkami zatrudnienia
-Konkurencyjne wynagrodzenie (rozpoczynające się od 3400 EUR miesięcznie)
-Ulga podatkowa dla osób zza granicy do 30%
-Zakwaterowanie na okres pierwszych miesięcy
-Dynamiczne środowisko pracy z wymagającymi projektami
-Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego
-Dobre zabezpieczenie emerytalne
-Posiłki pracownicze bądź karta lunchowa
-Po roku pracy w Holandii możliwość kontynuowania kariery w Polskim oddziale bądź kontynuacja pracy w Holandii
-Zapewnione bilety lotnicze do Holandii i transport z lotniska

Data ważności oferty: 2024-07-24

SEM & Paid Social Specialist

Warszawa

Dla naszego klienta, domu mediowego z siedzibą w Warszawie, poszukujemy:

SEM & PAID SOCIAL SPECIALIST

Miejsce pracy: Warszawa
Model pracy: hybrydowy

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Planowanie i zakup kampanii w obrębie Google Ads i Meta Ads oraz pozostałych platform zakupowych (Programmatic, TikTok, Pinterest, LinkedIn itp.)
• Przygotowanie wycen, ofert oraz strategii dla klientów, z uwzględnieniem szczegółowych rekomendacji, prezentacji i media planów
• Udział w przetargach mediowych
• Monitorowanie i optymalizacja kampanii pod kątem KPI (Awareness/Performance)
• Przygotowywanie prezentacji strategii kampanii i jej wyników wewnątrz na potrzeby klienta oraz zespołu
• Koordynacja projektów w obrębie mediów aukcyjnych

WYMAGANIA PRACODAWCY:
• Zaawansowana umiejętność obsługi narzędzi: Google Ads, Meta Ads, Google Analytics, Google Campaign Manager, MS Office (Excel, PPT)
• Doświadczenie w zakupie i planowaniu kampanii digital, ze szczególnym uwzględnieniem Google Ads i Meta Ads
• Umiejętność współpracy z agencjami kreatywnymi oraz implementacji rekomendacji kampanii reklamowych
• Znajomość rozwiązań reklamowych i trendów w digital marketingu
• Doświadczenie w obszarze obsługi klienta
• Umiejętność analizy danych i przygotowywania rekomendacji
• Znajomość j.angielskiego – min. B2
• Komunikatywność oraz umiejętność samodzielnego zarządzania czasem

MILE WIDZIANE:
• Doświadczenie w planowaniu i zakupie wielokanałowych kampanii online
• Znajomość jednego z narzędzi: Display&Video 360, Google Tag Manager, Google Looker Studio, Gemius Megapanel, Google Search Ads 360, LinkedIn Ads, Similarweb
• Znajomość jednej z platform: Brand Safety i Viewability: IAS, MOAT, MEETRICS, DoubleVerify
• Posiadanie certyfikatów Google Skillshop z zakresu Google Ads i Google Analytics, Facebook Blueprint: Media Planning Professional lub Media Buying Professional

PRACODAWCA OFERUJE:
• Stabilne środowisko pracy oraz wybór formy zatrudnienia
• Możliwości rozwoju zawodowego i szkolenia branżowe
• Pracę w trybie hybrydowym (3 dni-biuro, 2 dni-home office)
• Lekcje języka angielskiego i dostęp do platformy nauki innych języków
• Prywatne ubezpieczenie medyczne
• Pracę w nowoczesnym biurze (m.in. strefy relaksu, pokoje gier, masażu i jogi)
• Proces wdrożeniowy i wsparcie zespołu

ETAPY REKRUTACJI
1. Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
2. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
3. Spotkanie z Klientem (Senior SEM & Paid Social Manager + HR Manager).

Data ważności oferty: 2024-09-30

Digital Communication Planner Buyer

Warszawa

Dla naszego klienta, domu mediowego z siedzibą w Warszawie, poszukujemy:

DIGITAL COMMUNICATION PLANNER BUYER

[Poszukujemy osób zarówno z poziomu mida/regulara jak i poziomu seniora+, z aspiracjami do zarządzania zespołem]

Miejsce pracy: Warszawa
Model pracy: hybrydowy

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Opracowywanie strategii działań w mediach digital,
• Koordynacja projektów oraz samodzielne planowanie, realizowanie i rozliczanie kampanii reklamowych w mediach,
• Kontrola procesu zakupu i realizacji kampanii,
• Poszukiwanie nowych dróg dotarcia do konsumentów, z uwzględnieniem cech grupy docelowej, specyfiki marki oraz celów komunikacyjnych,
• Przygotowanie analiz, rekomendacji i prezentacji na potrzeby zespołu oraz klienta,
• Współpraca z partnerami mediowymi, ewaluacja ofert, negocjacje warunków współpracy,
• Bezpośrednia współpraca z działami wewnętrznymi w zakresie tworzenia strategii komunikacji dla klientów,
• Wsparcie mniej doświadczonych członków zespołu.

WYMAGANIA PRACODAWCY:
• Min. 3-4 letnie doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii digital w domu mediowym,
• Praktyczna znajomość narzędzi mediowych (np. Mediapanel, AdReal),
• Umiejętność pracy z liczbami oraz wyciągania trafnych wniosków i rekomendacji,
• Terminowość oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,
• Umiejętności prowadzenia spotkań i prezentacji, w tym swobodnego przedstawiania swoich rekomendacji,
• Znajomości j. angielskiego na poziomie min. B1/B2.

PRACODAWCA OFERUJE:
• Stabilne środowisko pracy oraz wybór formy zatrudnienia,
• Pracę w trybie hybrydowym (3 dni-biuro, 2 dni-home office),
• Lekcje języka angielskiego,
• Prywatne ubezpieczenie medyczne,
• Pracę w nowoczesnym biurze (m.in. strefy relaksu, pokoje gier i masażu),
• Proces wdrożeniowy i wsparcie zespołu.

ETAPY REKRUTACJI
1. Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
2. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
3. Spotkanie z Klientem (Communications Director oraz HR Manager).

Data ważności oferty: 2024-11-30

Manager Projektów

powiat elbląski

Opis stanowiska:
• Prowadzenie projektów usprawniających zgodnie z procedurami
• Doskonalenie narzędzi poprawiających wydajność
• Wsparcie zespołów przy analizach błędów
• Wdrażanie narzędzi do rozwiązywania problemów
• Zapewnianie sprawnego działania obszaru produkcyjnego

Wymagania
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w środowisku produkcyjnym
• Wykształcenie wyższe, mile widziane zarządzanie produkcją lub pokrewne
• Znajomość technik zarządzania produkcją
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego- praca w środowisku międzynarodowym
• Umiejętność zarządzania projektami

Oferujemy:
• Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę na umowę o pracę
• Praca od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
• Brak nadgodzin
• Duże możliwości awansu, w prespektywie 3 lat na Kierownika Produkcji
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Premie roczne do 10%
• Możliwość dofinansowania relokacji
• Nauka francuskiego
• Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie wypoczynku, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, nauka języków obcych finansowana przez pracodawcę
• Miejsce pracy: powiat elbląski

Data ważności oferty: 2024-09-30

Specjalista ds. gospodarki magazynowej

Dąbrowa Górnicza

Opis stanowiska:
• Przyjmowanie i wydawanie towarów zgodnie z ustalonymi procedurami
• Prowadzenie dokumentacji magazynowej w systemie IFS
• Udział w inwentaryzacjach
• Organizacja przestrzeni magazynowej i dbanie o jej porządek
• Obsługa wózków widłowych

Wymagania:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 5 lat w przemyśle ciężkim
• Znajomość systemu IFS- moduł Magazyn
• Mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
• Dobra organizacja pracy

Oferujemy:
• Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty system premiowy,
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15
• Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
• Benefity: dofinansowanie do studiów kierunkowych, dofinansowanie do kursów językowych, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, Pracowniczy Program Emerytalny, program poleceń pracowniczych, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
• Miejsce pracy- Dąbrowa Górnicza

Data ważności oferty: 2024-09-30

Młodszy Mechanik

okolice Grójca

Obecnie dla naszego klienta poszukujemy specjalistów różnych dziedzin: elektryka, automatyka, mechatronika, elektronika.
Ukończyłeś szkołę i szukasz pierwszych doświadczeń? Aplikuj
Chcesz się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje? Ta oferta jest dla Ciebie!

Opis stanowiska:
• Usuwanie awarii na produkcji
• Bieżące naprawy, konserwacja, remonty maszyn i urządzeń

Wymagania:
• Wykształcenie techniczne: automatyka, elektryka, elektronika, mechatronika
• Gotowość do pracy w systemie zmianowym
• Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:
• Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
• Pracę w systemie zmianowym
• Atrakcyjne wynagrodzenie + premia kwartalna
• Możliwość nauki zawodu i rozwoju, pełne przeszkolenie i wdrożenie w obowiązki
• Benefity: prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, premie świąteczne, dofinansowanie do wakacji, paczki na święta dla dzieci
• Miejsce pracy: okolice Grójca

Data ważności oferty: 2024-09-30

Inżynier ds. mediów energetycznych

okolice Bielska- Białej

Zadania:
• Zapewnienie właściwego stanu infrastruktury technicznej w fabryce (instalacja chłodnicza, instalacja wodna, kotłownia, sieć ciepłownicza, sieć gazowa, układy wentylacyjne i klimatyzacyjne, sieć sprężonego powietrza)
• Nadzorowanie gospodarki elektroenergetycznej
• Nadzorowanie prac modernizacyjnych maszyn i urządzeń przy wsparciu zewnętrznego partnera energetycznego oraz serwisantów urządzeń
• Przygotowywanie planów przeglądów i remontów dla poszczególnych instalacji energetycznych i linii produkcyjnych
• Udział w planowaniu i realizacji projektów inwestycyjnych z zakresu redukcji zużycia mediów energetycznych

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe techniczne
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Praktyczna wiedza i doświadczenie w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej/energetycznej
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• Mile widziane uprawnienia SEP E i G 1-3
• Znajomość podstaw AutoCAD

Oferujemy:
• Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę na umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie + premie kwartalne 8%
• Praca w godzinach 7-15
• Możliwość zdobycia dodatkowych uprawnień
• Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, premie świąteczne i paczki dla dzieci, dofinansowanie do wakacji
• Miejsce pracy: okolice Bielska- Białej

Data ważności oferty: 2024-09-30

Specjalista z j. węgierskim

okolice Katowic

Zakres obowiązków:
• Procesowanie reklamacji i zwrotów
• Koordynowanie zamówień
• Obsługa posprzedażowa klienta
• Codzienna współpraca z magazynem, handlowcami oraz przewoźnikami

Wymagania:
• Biegła znajomość języka węgierskiego- warunek konieczny
• Mile widziana znajomość języka angielskiego
• Znajomość MS Office
• Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta

Oferujemy:
• Zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta w oparciu o umowę o pracę
• Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o stabilnej pozycji na rynku
• Premie miesięczne
• Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
• Praca zdalna zgodnie z kodeksem
• Dofinansowanie do nauki języków
• Ubezpieczenie na życie
• Prywatna opieka zdrowotna
• Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
• Program poleceń pracowniczych
• Miejsca parkingowe dla pracowników
• Miejsce pracy: okolice Katowic

Data ważności oferty: 2024-09-30

Ekspert ds. przekładni lotniczych

okolice Rzeszowa

Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej poszukujemy osoby chętnej pracować na stanowisku Eksperta w dziale R&D

Zakres obowiązków:
• Zapewnianie wsparcia technicznego inżynierom działu R&D
• Rozwiązywanie problemów technicznych
• Prowadzenie zespołów projektowych
• Identyfikacja obszarów do doskonalenia
• Szkolenia pracowników z nowych technologii i trendów

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: mechanika, lotnictwo, budowa maszyn
• Doświadczenie w pracy w dziedzinie przekładni lotniczych
• Wiedza techniczna i doświadczenie w projektowani i analizie przekładni
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – praca w międzynarodowym środowisku
• Otwartość na dzielenie się wiedzą
• Komunikatywność

Oferujemy:
• Zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta w oparciu o umowę o pracę
• Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
• Premie kwartalne
• Nagrody jubileuszowe
• Elastyczny czas rozpoczęcia pracy – miedzy 7:00 a 9:00
• Możliwość pracy zdalnej (2-razy w tygodniu)
• Możliwość dofinansowania relokacji
• Dofinansowanie do karty sportowej
• Dofinansowanie do kursów i szkoleń oraz dostęp do platform learningowych
• Możliwość zdobycia uprawnień i licencji
• Dofinansowanie do nauki języków obcych
• Ubezpieczenie na życie
• Prywatna opieka zdrowotna
• Preferencyjne pożyczki
• Program poleceń pracowniczych
• Miejsca parkingowe dla pracowników
• Dodatkowe świadczenia: owoce, dofinansowanie do posiłków, pikniki rodzinne, imprezy integracyjne
• Miejsce pracy: okolice Rzeszowa

Data ważności oferty: 2024-09-30

Automatyk

Kraków

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Automatyk

Opis stanowiska:
• Prowadzenie konserwacji i remontów aparatury i urządzeń
• Przeglądy i kalibracje
• Prowadzenie dokumentacji technicznej

Wymagania:
• Wykształcenie kierunkowe: automatyka lub pokrewne
• Wiedza z zakresu automatyki
• Mile widziane doświadczenie oraz świadectwo kwalifikacyjne E-1
• Gotowość do pracy w systemie 4- brygadowym po 8 godzin

Oferujemy:
• Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty system premiowy,
• Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
• Posiłek regeneracyjny
• Benefity: dofinansowanie do studiów kierunkowych, dofinansowanie do kursów językowych, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, Pracowniczy Program Emerytalny, program poleceń pracowniczych, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
• Miejsce pracy- Kraków

Data ważności oferty: 2024-09-30

Kierownik produkcji

Katowice

Dla naszego klienta – firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy doświadczonej osoby, chcącej pracować na stanowisku Kierownika Produkcji.

Zakres obowiązków:
✅Organizowanie i planowanie prac w obszarze produkcji (w tym organizacja czasu pracy podległych pracowników),
✅Zarządzanie produkcją oraz realizacja założonych planów produkcyjnych,
✅Optymalizacja procesów i dbałość o jakość wykonywanych produktów,
✅Bieżąca analiza i podnoszenie wydajności pracy,
✅Odpowiedzialność za realizację KPI zgodnie z oczekiwaniami Klientów,
✅Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją techniczną w dziale,
✅Wprowadzanie zmian i innowacji w celu usprawnienia procesów produkcyjnych,
✅Raportowanie do Dyrektora Zakładu,
✅Współpraca z innymi działami firmy oraz serwisami zewnętrznymi.

Wymagania:
✅Minimum 2 lata doświadczenie na stanowisko kierowniczym w obszarze produkcji,
✅Doświadczenie w zarządzeniu zespołem,
✅Wykształcenie wyższe techniczne,
✅Doświadczenie w pracy w branżach produkcyjnych, technicznych,
✅Otwartość, umiejętność i chęć wdrażania zmian i rozwiązywania problemów,
✅Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy:
✅Stabilne zatrudnienie w firmie produkcyjnej
✅Praca od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00,
✅Premia za realizację KPI,
✅Samochód służbowy,
✅System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
✅Dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty Multisport.

Oferta dotyczy zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio w firmie Klienta.
Niniejszy proces poszukiwania kandydatów dotyczy rekrutacji ukrytej, szczegółowe informacje na temat firmy naszego Klienta oraz stanowiska będą przekazywane wybranym kandydatom.

Data ważności oferty: 2024-08-31

Inżynier Sprzedaży Projektów Instalacyjnych

Wrocław, Warszawa

Dla Klienta, którego obszarem działalności są rozwiązania teletechniczne oraz instalacyjne, poszukujemy osoby na stanowisko:
Inżynier Sprzedaży Projektów Instalacyjnych

Twój zakres obowiązków
– Pozyskiwanie nowych Klientów – mapowanie rynku poprzez poszukiwanie mniejszych oraz większych firm instalacyjnych, które prowadzą instalacje m.in. na placach budów, halach przemysłowych itp.
– Sprzedaż produktów związanych z z sieciami komputerowymi oraz gamy produktów/usług firmy – kompletnych rozwiązań od kabla sieci internetowej, aż do szafy dystrybucyjnej i wszystkich elementów pośrednich,
– Sprzedaż funkcjonalnych rozwiązań oraz promocja szkoleń na instalatora/pomiarowca, wynajmu urządzeń do pomiarów sieci komputerowej,
– Wsparcie Klientów w obszarze technicznym, dokumentacyjnym oraz przygotowywanie wycen.

Wymagania pracodawcy
– Doświadczenie w branży teletechnicznej lub instalacyjnej – warunek konieczny,
– Znajomość rynku elektroinstalacyjnego oraz umiejętność współpracy z firmami instalacyjnymi oraz z biurami projektowymi,
– Wiedza techniczna w obszarze dokumentacji projektowej oraz we współpracy z projektantami,
– Umiejętności sprzedażowe – nawiązywanie długofalowych relacji z klientami – otwartość na delegacje,
– Nastawienie na współpracę z ludźmi, chęć nawiązywania kontaktu – współpraca z różnymi działami wewnętrznymi firmy.

Pracodawca oferuje
– Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony,
– Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze dopasowane do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia,
– System premiowy rozliczany miesięcznie – uzależniony od wyników na poziomie średnio 50-120% podstawy wynagrodzenia zasadniczego,
– Premia roczna – uzależniona od realizacji budżetu,
– Parking pracowniczy pod biurem we Wrocławiu oraz w Warszawie,
– Wdrożenie stanowiskowe – czas uzależniony od posiadanych umiejętności,
– Elastyczny czas pracy – samodzielność w organizacji czasu pracy – zadaniowy tryb pracy,
– W trakcie okresu wdrożeniego: praca hybrydowa (biuro 2-3 dni plus praca w terenie), po okresie wdrożeniowym możliwość negocjacji systemu pracy w ramach home office + praca w terenie (sporadyczne wizyty w biurze),
– Niezbędne narzędzia do pracy: samochód, laptop, telefon (samochód na użytek prywatny bez dodatkowych kosztów),
– Wrocław – region do objęcia południowo-zachodnia Polska, Warszawa- region do objęcia północno-wschodnia Polska.

Data ważności oferty: 2024-08-31

Specjalista w dziale mechanicznym

Turza

Dla naszego klienta z branży aluminiowej poszukujemy osoby gotowej pracować na stanowisku Specjalisty w dziale mechanicznym.

Zakres obowiązków:
• Przezbrajanie maszyn i linii produkcyjnych
• Regulacje maszyn i narzędzi, wymiana zużytych elementów
• Działania prewencyjne zapewniające prawidłową pracę maszyn i urządzeń produkcyjnych
• Wykonywanie bieżących przeglądów maszyn
• Utrzymywanie maszyn i urządzeń w dobrym stanie technicznym
• Uruchamianie nowych maszyn i linii produkcyjnych
• Współpraca z działem remontowym i utrzymania ruchu

Wymagania:
• Wykształcenie techniczne; preferowane kierunki: mechanika, mechatronika, elektromechanika lub pokrewne
• Znajomość zasad mechaniki, hydrauliki i pneumatyki
• Umiejętność czytania dokumentacji technicznych
• Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym
• Otwartość i umiejętność poszukiwania nowych rozwiązań
• Nastawienie na rozwiazywanie problemów
• Chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji przez szkolenia i zdobywanie nowych umiejętności

Mile widziane:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (może pochodzić z praktyk lub staży)

Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Pracę od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym (6:00 – 14:00, 14:00 – 22:00. 22:00 – 6:00)
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Premie miesięczne
• Możliwość zdobycia uprawnień (m.in.: SEP, UDT)
• Kartę MultiSport
• Kartę Edenred
• Możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Grupowego,
• Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego (składki opłacane przez pracodawcę)
• Możliwość uczestnictwa w kursach i szkoleniach (prowadzonych przez zewnętrzne ośrodki i jednostki)
• Owocowe środy
• Karnety na wydarzenia sportowe.

Data ważności oferty: 2024-07-30

Inżynier ds. mediów energetycznych

Blielsko- Biała

Zadania:
• Zapewnienie właściwego stanu infrastruktury technicznej w fabryce (instalacja chłodnicza, instalacja wodna, kotłownia, sieć ciepłownicza, sieć gazowa, układy wentylacyjne i klimatyzacyjne, sieć sprężonego powietrza)
• Nadzorowanie gospodarki elektroenergetycznej
• Nadzorowanie prac modernizacyjnych maszyn i urządzeń przy wsparciu zewnętrznego partnera energetycznego oraz serwisantów urządzeń
• Przygotowywanie planów przeglądów i remontów dla poszczególnych instalacji energetycznych i linii produkcyjnych
• Udział w planowaniu i realizacji projektów inwestycyjnych z zakresu redukcji zużycia mediów energetycznych

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe techniczne
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Praktyczna wiedza i doświadczenie w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej/energetycznej
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• Mile widziane uprawnienia SEP E i G 1-3
• Znajomość podstaw AutoCAD

Oferujemy:
• Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę na umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie + premie kwartalne
• Praca w godzinach 7-15
• Możliwość zdobycia dodatkowych uprawnień
• Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, premie świąteczne i paczki dla dzieci, dofinansowanie do wakacji
• Miejsce pracy: okolice Bielska- Białej

Data ważności oferty: 2024-07-31

Export Manager (DACH)

Polska / Niemcy

Dla naszego klienta, nowoczesnej tłoczni profili aluminiowych w Polsce, poszukujemy:

EXPORT MANAGER – rynek DACH

Tryb pracy: hybrydowy/mobilny

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami
• Poszukiwanie nowych potencjalnych klientów
• Analiza otoczenia konkurencyjnego
• Ścisła współpraca z wewnętrznym biurem obsługi klienta w zakresie poczynionych ustaleń z klientami
• Weryfikacja zapytań ofertowych pod względem informacji technicznych koniecznych do oceny możliwości produkcyjnych
• Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje handlowe
• Tworzenie planów i raportów z wizyt u klientów
• Realizacja rocznych budżetów sprzedażowych
• Kontrola należności klientów
• Współpraca z pozostałymi działami w firmie

WYMAGANIA PRACODAWCY:
• Minimum 5-letnie doświadczenie w roli handlowca w firmie produkcyjnej na rynkach niemieckojęzycznych poparte sukcesami
• Wymaga biegła znajomość języka niemieckiego
• Znajomość branży aluminiowej
• Umiejętność przygotowywania i prezentacji ofert handlowych
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PPT)
• Zdolności analityczne i organizacyjne
• Asertywność oraz zdolności negocjacyjne
• Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy w zespole
• Czynne prawo jazdy kat. B

PRACODAWCA OFERUJE:
• Stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość zatrudnienia na B2B)
• Ambitne zadania i możliwość rozwoju zawodowego
• Atrakcyjny system premiowy, uzależniony od wyników sprzedaży
• Dofinansowanie do karty Multisport, dodatkową opiekę zdrowotną oraz korzystne warunki ubezpieczenia grupowego
• Niezbędne narzędzia pracy, również do użytku prywatnego: samochód, komputer, telefon oraz karta paliwowa do dyspozycji

Data ważności oferty: 2024-08-16

System Expert / Technical Analyst

Warszawa/Poznań

For our client, one of the largest biotechnology companies in the world, we are seeking a candidate for the position of: System Expert / Technical Analyst – Enablon Solution.

You will join the Product Development, Integration and Engineering chapter, which aims to build excellence and mastery in innovative software product development capabilities. We provide all software development and integration expertise and technology leadership required across multiple business and foundational teams to leverage technology for improved patient outcomes. It provides rapid prototyping techniques, technology consulting, and advisory to solve particular software solution problems.

The Position:

As the System Expert / Technical Analyst for the Enablon platform your primary responsibility will be to ensure the smooth operation of the platform and further development of the hosted solutions in a devops setup with a small team. You will be technically accountable for the availability of the system and also has non-technical areas to work on (like validation activities, contractual topics with the vendor and legal etc.). Enablon is our EHS (Environment, Health, and Safety) platform and hosts a variety of EHS solutions that are critical for a safe and compliant operation of business ensuring a safe working environment and protecting the health of our employees.

Responsibilities:

– Coordinate all tasks required for a stable operation of the platform including incident, problem and change management.
– Plan and execute all required monitoring and maintenance tasks incl. upgrades.
– Ensure proper documentation of the hosted solutions is available and maintained.
– Vendor management in daily operations.
– Collaborate with the product owners of the different solutions in order to understand future requirements towards enhancements and improvements.
– Manage the demand for enhancements and the capacity of the team together with the solution owner on the business side.
– Ensure the devops team has appropriate knowledge about the platform and hosted solutions.

Requirements:

– Bachelor’s degree in Computer Science or equivalent work experience.
– Ability to work in a self-organized and structured way.
– Good technical knowhow about Enablon with a focus on configuration, customization, and integration.
– Excellent problem-solving and analytical skills and the ability to understand complex business processes and design appropriate technical solutions.
– Proven leadership and project management skills with the ability to lead a team to deliver high-quality results within established timelines.
– Strong communication and interpersonal skills and experience in effectively collaborating with stakeholders at all levels of the organization.
– Knowledge of environmental, health, and safety regulations and practices is a plus.

What you get:

– Salary range 21 500 – 27 500 PLN gross based on the employment contract (EoC).
– Annual bonus payment based on your performance.
– Dedicated training budget (training, certifications, conferences, diversified career paths etc.).
– Highly flexible working arrangements – you have an impact on your daily schedule and you will work with your manager on how often you visit our office.
– Recharge Fridays (2 Fridays off per quarter available).
– Take time Program (up to 3 months of leave to use for any purpose).
– Flex Location (possibility to perform our work from different places in the world for a certain period of time).
– Take Time for Charity (additional paid leave of maximum 2 weeks to engage in the charity action of your choice).
– Private healthcare ( LuxMed packages) and group life insurance (UNUM).
– Stock share purchase additions.
– Yearly sales of company laptops and cars and many more.

Data ważności oferty: 2024-07-23