Media społecznościowe w rekrutacji, 2017 – pobierz pełny raport

LHH DBM Polska

Jak rekruterzy wykorzystują największe bazy danych kandydatów jakimi są portale społecznościowe? Jakich informacji szukają o potencjalnych kandydatach? Które portale i w jakim zakresie wspierają procesy rekrutacyjne? Czy Instagram, Viadeo, Xing – to miejsca w których warto się pokazać jako kandydat? Profil kandydata pod lupą: które pola i jak wypełniać? Czy więcej zawsze znaczy korzystniej? I wreszcie jakie nowe trendy  w rekrutacjach wynikają ze stosowania ATSów, zwiększonego nacisku na Employer Branding czy zarządzania z wykorzytaniem Big Data? Odpowiedzi na te pytania i wiele innych dotyczących wyzwań rekrutacyjnych znajdują się w naszym najnowszym raporcie „Media społecznościowe w rekrutacji”.

Pobierz pełny raport już teraz

Podobają Ci się nasze artykuły?

Zapisz się do newslettera!

Najciekawsze teksty dostaniesz jako pierwszy

Zapisz się

Następny Artykuł
Czemu dziwimy się, że pieniądze to nie wszystko

Ostatnie artykuły

Czy praca jest dla wszystkich

„Ostatnio trafił mi się dzień załatwiania różnych spraw: urząd, trzy punkty usługowe, kilka sklepów. Czy akurat tak wyjątkowo źle trafiłam, czy obsługujący mnie mieli gorszy (fatalny!) tydzień, czy był to piątek trzynastego – nie wiem. I chyba w sumie nieważne. Jednostkowo i całościowo było to dla mnie tak męczące i przykre doświadczenie, że zaczęłam się zastanawiać, czy praca jest i powinna być dla wszystkich. Do tej pory śledząc malejące wskaźniki bezrobocia płynęłam na fali powszechnego entuzjazmu, jak to dobrze, że coraz więcej ludzi ma pracę, a coraz mniej nie. Po ostatnim moim doświadczeniu nie mam już tego optymizmu. Może tylko wmawiamy sobie, że każdy powinien pracować? Może tak byśmy chcieli, bo nie lubimy „darmozjadów”; bo lepiej, jak ludzie mają zajęcie, niż snują się bez celu po okolicy; bo przecież gdyby pracowali, nie byłoby biedy i różnych patologii… Ale może nie wszyscy ludzie nadają się do pracy? Przynajmniej do takiej, która wymaga kontaktu z drugim człowiekiem. Może tylko nam się wydaje, że szkoleniami i kursami z empatii, sprzedaży czy obsługi klienta można zmienić podejście/mentalność/zachowanie człowieka? Może są jednostki, które dla dobra społeczeństwa powinny nie pracować…? I lepiej wypłacać im stałą „pensję” (temat ten wraca zresztą zawsze przy okazji automatyzacji i perspektywy kurczącej się liczby miejsc pracy), niż próbować wbrew rozsądkowi zmusić ich do wykonywania zadań i czynności będących ponad ich siły?”
                                                                                                                                         Menedżer, firma doradcza