PROFIL MENEDŻERA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH TO SPRAWA OSOBISTA, ALE I FIRMOWA. KAŻDY SZEF, ŚWIADOMIE LUB NIE, STAJE SIĘ DZISIAJ MIMOWOLNIE AMBASADOREM FIRMY I MARKI. GDZIE, JAKIE TREŚCI I JAK PUBLIKOWAĆ Z POŻYTKIEM DLA MARKI OSOBISTEJ I WIZERUNKU PRACODAWCY? JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ SWOJĄ PRYWATNOŚCIĄ W SIECI? JAK PROMUJĄC SIEBIE, NIE PRZEKRACZAĆ GRANICY TAJEMNICY BIZNESOWEJ? I CZY DOBRY PROFIL NA LINKEDIN NIEUCHRONNIE OZNACZA UTRATĘ MENEDŻERA W KRÓTKIM CZASIE? CO I JAK MOŻE ZROBIĆ HR, ABY SZANUJĄC PRYWATNOŚĆ KONT W SOCIAL MEDIA, PROMOWAĆ POŻĄDANY W FIRMIE SPOSÓB AUTOPREZENTACJI PRACOWNIKÓW W INTERNECIE? 

Prowadzenie

Małgorzata Szwertner

Senior Job Search Consultant

Ada Grzesiecka

Delivery Manager

Zobacz nasze webinary i zapisz się na wybrany z nich już dzisiaj!

Podziel się