"Mądra restrukturyzacja" - Konferencja on-line LHH z udziałem szefowych HR | 24 - 26 czerwca 2020r.

15-06-2020

 

 

 

 

Konferencja on-line LHH "Mądra restrukturyzacja"  | 24 - 26 czerwca 2020r. | 9:30 - 11:45 

3 dni | 6 wystapień | każdego dnia 2 polskie business case'y

#zostań w domu i weź udział online!

 

Obecna rzeczywistość biznesu  staje się coraz bardziej złożona. COVID-19 zakwestionował wiele z przyjętych do tej pory pewników sprawnego zarządzania. Naruszył stabilność części organizacji, zakłócił poczucie bezpieczeństwa w wielu wymiarach wywołując silny niepokój. Przed licznymi organizacjami rysuje się realne wyzwanie przygotowania i przeprowadzenia procesu restrukturyzacji w mniejszej czy większej skali. Spojrzenie na  ten proces  jako projekt jednocześnie biznesowy i HR-owy daje szanse zarówno zarządzenia ryzykami społecznymi, jak też osiągnięcia oczekiwanych efektów biznesowych.  Jak w praktyce przeprowadzić „mądrą restrukturyzację”, która zapewni dobry start w „nowej normalności” firmy opowiedzą zaproszeni przez nas goście,  którzy w ostatnich miesiącach zmierzyli się z tym wyzwaniem.

 

Konferencję zaplanowaliśmy  jako cykl interaktywnych webinarów trwających od 24 do 26 czerwca. Każdego dnia  proponujemy 2 wystąpienia bazujące na realnych projektach i case’ach biznesowych, które odwołują się do trudnych zmian, jakie były udziałem takich organizacji jak Ikea, Profim, Medtronic, NSG Group (Pilkington), Teva Operations Poland.  Zapraszamy – dołącz do nas!

 

UWAGA! 

Na każdy dzień konferencji obowiązuje osobna rejestracja. Można zarejestrować się na 1, 2 lub wszystkie 3 dni konferencji! Linki do rejestracji znajdziesz poniżej.

 

 

AGENDA:

 

Dzień I  | 24 czerwca 2020r.

 
 
9:30 – 10:30
"Mądra restrukturyzacja - jak wdrażać trudne zmiany z uważnością na ludzi?" Agnieszka Jagiełka, Partner i Piotr Kuron, Senior Consultant, LHH Polska 

Czym jest uważność na ludzi w trudnych zmianach i czy jest kluczowa dla powodzenia projektów restrukturyzacyjnych? Jakie wnioski wynikają z doświadczeń  firm z różnych branż działających w Polsce? Od którego momentu proces trudnej zmiany się zaczyna? Jakie ryzyka zwykle firmy przeszacowują, a co ich zaskakuje? Czemu mimo dobrej woli i zaangażowania wiele zmian rozmywa się  lub utyka po drodze? Czy można naprawdę zamienić menedżera sceptyka na orędownika zmiany? Po czym pracownicy oceniają, że zmiana została dobrze przygotowana i przeprowadzona? O prawnikach, HRach,  konsultantach, marketingowcach, menedżerach i szefach z centrali – kto zwykle pojawia się procesach restrukturyzacji i jak pogodzić różne perspektywy? Na te pytania odpowiemy podczas naszej prezentacji inaugurującej konferencję.

 
10:30 – 10:45
Przerwa techniczna
 
10:45 – 11:45
"Jak to zrobiliśmy inaczej? Transformacja struktur w Ikea Polska" Monika Zielińska, Country Transformation Hub Manager, Ikea 
Biznes case Ikea Polska. Transformacja biznesowa w IKEA dotyczy wszystkich aspektów naszej pracy ; zaczęliśmy ją od zmian w strukturach globalnych i krajowych. W trakcie webinaru opowiem jak zaplanowaliśmy proces tej zmiany w Polsce tak, aby jak najlepiej zadbać o naszych pracowników i biznes oraz zminimalizować ryzyko utraty kompetencji. Kluczem jest pro-pracownicze podejście i sprawienie, abyśmy w tej zmianie wszyscy stali się HR-ami.
 
 
 
 
 
 
Dzień  II   | 25 czerwca 2020r.
 
 
9:30 – 10:30
"Od Centrum Usług Wspólnych do Centrum Kompetencyjnego" Paulina Pindor, HR Manager Medtronic Poland
Procesowi istotnej zmiany w naszej organizacji towarzyszył szereg wyzwań: komunikacja procesu (korporacyjne wytyczne vs. lokalne oczekiwania  i potrzeby) ; ryzyko spadku zaangażowania i rola managementu i superwisorów  ; trudne rozmowy , które zdarzały się znacznie częściej niż się wydaje ;   wreszcie up-skiling, re-skiling i outplacement  - teoria a praktyka w HR. 
 
10:30 – 10:45
Przerwa techniczna
 
10:45 – 11:45
„24 miesiące ciągłych zmian, czyli historia restrukturyzacji, której nie znajdziecie w podręczniku zarządzania.” Daniela Gotzmann, Dyrektor HR i Magda Kopczyńska, HRBP, Profim
Biznes case firmy Profim, jednego z największych producentów krzeseł biurowych. Od 2018 roku firma po przejęciu przez nowego właściciela przechodziła szereg zmian: od zmiany kultury zarządzania poprzez zmianę struktury organizacyjnej do procesu redukcji zatrudnienia związanych z optymalizacją procesu produkcyjnego. To elementy planowane. Elementy nieplanowane to pożar zakładu produkcyjnego w listopadzie 2019r.  oraz obecny  Covid 19. W takich realiach firma wprowadzała szereg zmian.
 
 
 
 
 
 
 
Dzień  III  | 26 czerwca 2020r.
 
 
9:30 – 10:30
"Szybka i bezpieczna restrukturyzacja - czy to możliwe? Wyzwania, ryzyka i rozwiązania" Monika Kuczyńska, Dyrektor Personalna NSG Group w Polsce 
Biznes case NSG Group właściciela marki Pilkington, światowego producenta szkła i produktów szklanych. Pod koniec 2019 r. organizacja stanęła przed koniecznością likwidacji jednego z zakładów produkcyjnych należących do Grupy. Wyzwaniem był krótki czas wdrożenia zmiany przy jednoczesnym utrzymaniu  silnej marki pracodawcy. Obawy wzmacniało realne ryzyko negatywnego odbioru społecznego restrukturyzacji z uwagi na dobrą sytuację finansową Grupy. Jaką rolę odegrał HR w bezpiecznym przeprowadzeniu całego procesu i  jak skutecznie zadbał o wizerunek organizacji? O tym opowiem na naszym spotkaniu.
 
10:30 – 10:45
Przerwa techniczna
 
10:45 – 11:45
„Jak wdrażać lokalnie globalne zmiany? Aneta Filik, Dyrektor ds. Personalnych, Teva Operations Poland
Wiele organizacji ma poczucie bycia w ciągłej zmianie – od lat dotyczy to także Tevy.  Firma przechodziła różne projekty restrukturyzacyjne, z których wiele wynikało z korporacyjnych procesów i zmian biznesowych. Podczas naszej prezentacji porozmawiamy o tym co było największym wyzwaniem? O dobrych praktykach komunikowania zmian pracownikom. O różnych parametrach oceny, czy zmiana poszła dobrze. O reakcjach pracowników i ich odchodzeniu z firmy. O roli HRu na każdym etapie procesu zmiany.
 

 

 

 
 
 

 

 

PRELEGENCI:

 

 

Monika Zielińska 
Country Transformation Hub Manager
Ikea Polska

Paulina Pindor 
HR Manager 
Medtronic Poland

Daniela Gotzmann
Dyrektor HR
Profim

Magda Kopczyńska
HRBP
Profim

 

 

 

Monika Kuczyńska
Dyrektor Personalna 
NSG Group Polska

Agnieszka Jagiełka
Partner 
LHH Polska

Aneta Filik 
Dyrektor ds. Personalnych
Teva Operations Poland

 

Piotr Kuron
Senior Consultant
LHH Polska

 

 

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONFERENCJI! 

Wydarzenie jest bezpłatne, dedykowane Dyrektorom Personalnym i HRBP. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 5 osób z jednej organizacji może wziąć udział w  konferencji.

 

LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w wydarzeniu przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.

 

 

Zasady dotyczące zapisów:

  • Na każdy dzień konferencji obowiązuje osobna rejestracja. Można zarejestrować się na 1, 2 lub wszystkie 3 dni konferencji. 
  • O możliwości wejścia na wydarzenie decyduje kolejność zapisów.
  • Rejestracja na wydarzenie ma charakter dwuetapowy: najpierw potwierdzamy zapis, a następnie w kolejnym mailu przesyłamy link do wydarzenia, po akceptacji zapisu.
  • Link do wydarzenia przychodzi z maila „Webinarium LHH ”.
  • Jeśli nie otrzymali Państwo linku do wydarzenia, oznacza to że Państwa zapis był nieskuteczny. Powodem odmowy udziału w wydarzeniu mógł być brak miejsc, zbyt duża liczba zapisanych z danej firmy, lub prowadzenie przez osobę rejestrującą się działalności konkurencyjnej wobec LHH Polska. W razie pytań prosimy o kontakt: bartosz.szczepanski@lhhpolska.pl 

 

Regulamin webinarów LHH Polska