Outplacement dla pracowników back office - jak przygotować i przeprowadzić? Webinar LHH

22-04-2020

 

Z różnych źródeł publikowanych w sieci wynika, że od 25 do 40% pracodawców już rozpoczęło lub w najbliższej przyszłości planuje przeprowadzić restrukturyzacje, których konsekwencją będą zwolnienia pracowników, bardzo często z obszaru administracji i back office. Większość organizacji ma świadomość, że są to trudne decyzje. Część ma też gotowość wsparcia odchodzących.  

Zapraszamy na webinar, na którym opowiemy jakie rozwiązania przyjmują organizacje i jak odpowiedzialnie przeprowadzić pracowników biurowych przez ten trudny czas.

 

"Outplacement dla pracowników back office - jak przygotować i przeprowadzić? " Webinar LHH Polska 

7 maja 2020 | godz. 9:30 | czas trwania: 40 min

 

 

Zakres tematyczny: 

 

  • Dynamika zmian na rynku pracy w obszarze back office w czasach pandemii
  • Wyzwania karierowe – kontynuacja czy przebranżowienie?
  • Potrzeby organizacji – jak zabezpieczyć zamknięcie lub transfer projektów?
  • Potrzeby psychologiczne i narzędziowe osób tracących pracę – jak naprawdę pomóc?
  • Jakie merytoryczne i organizacyjne formy wsparcia mają największy sens?
  • Budżetowanie wsparcia – ile osób realnie skorzysta z pomocy i w jakim zakresie?
  • Konkretne przykłady ze zrealizowanych lub trwających projektów – najlepsze praktyki

 

 
 

 

 

Prowadzący: 

 

 

Rafał Talarek
Business Excellence Director
LHH Polska 

Krystyna Walaszek 
Talent Promoter | Delivery Manager
LHH Polska

Dorota Hetmańczyk Żuchalska
Career Consultant & Coach
LHH Polska 

 

 

 

 

 

Zapraszamy do zapisów już dzisiaj. Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 5 osób z jednej organizacji może wziąć udział w webinarze.

Zaplanuj z nami to wydarzenie! Wpisz je w swój kalendarz.

 

REJESTRACJA NA WEBINAR

 

 

LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.

 

 

W przypadku trudności z rejestracją na wydarzenie prosimy o kontakt na e-mail: monika.sojka@lhhpolska.pl 

Zasady dotyczące zapisów:

  • O możliwości wejścia na wydarzenie decyduje kolejność zapisów.
  • Rejestracja na wydarzenie ma charakter dwuetapowy: najpierw potwierdzamy zapis, a następnie w kolejnym mailu przesyłamy link do wydarzenia, po akceptacji zapisu.
  • Link do wydarzenia przychodzi z maila „Webinarium LHH ”.
  • Jeśli nie otrzymali Państwo linku do webinaru, oznacza to że Państwa zapis był nieskuteczny. Powodem odmowy udziału w wydarzeniu mógł być brak miejsc, zbyt duża liczba zapisanych z danej firmy, lub prowadzenie przez osobę rejestrującą się działalności konkurencyjnej wobec LHH Polska. W razie pytań prosimy o kontakt: monika.sojka@lhhpolska.pl 

 

 

 

Regulamin webinarów LHH Polska