CORAZ WIĘCEJ ANONIMÓW, CORAZ WIĘKSZY PROBLEM Z KOMUNIKACJĄ W FIRMACH

Zapytania prasowe

Napisz do nas!

maciej.mianowski@lhh.com

+48 607 371 743

„W ostatnich latach bardzo wzrosła ilość informacji o firmach jako pracodawcach dostępnych w mediach klasycznych oraz w internecie. Są nawet specjalne strony internetowe służące zbieraniu i katalogowaniu opinii pracowników o konkretnych firmach. Warto zatem zadbać, aby były to informacje pozytywne. Oczywiście wielu pracodawców minimalizuje znaczenie tego faktu twierdząc, że każdej sytuacji zwolnień towarzyszą negatywne komentarze – co jest w dużej części prawdą. Jednak jakość i treść tych komentarzy mogą się znacząco różnić. Zwykle spora część wyraża poczucie rozczarowania, niesprawiedliwości, żalu i rozgoryczenia – i te nie czynią znaczącej szkody na wizerunku pracodawcy. Jeśli jednak pojawiają się konkretne fakty wskazujące na nieetyczne lub nieprofesjonalne zachowanie firmy, przytoczone zostaną fragmenty wypowiedzi osób zwalniających, zwłaszcza te niezręczne czy wręcz niestosowane – takie komentarze mogą bardzo firmie zaszkodzić” – pisze Agnieszka Jagiełka, ekspert ds. programów outplacementowych, Partner Zarządzający Lee Hecht Harrison DBM w Polsce.