Jak budować reputację lidera w czasach kryzysu. Komunikuj, mów do ludzi.

Zapytania prasowe

Napisz do nas!

maciej.mianowski@lhh.com

+48 607 371 743

W organizacjach działy HR i zarządy organizują spotkania, na których liderzy prezentują wpływ wirusa Covid-19 na funkcjonowanie firm. Ale niestety nie wszyscy menedżerowie widzą taką konieczność, przez co tracą nie tylko dobrą opinię, ale i kapitał reputacyjny na przyszłość. – Dobry szef regularnie się komunikuje indywidualnie i grupowo. To warunek wszelkiej skuteczności. Wobec ludzi jest fair, uczciwy, spójny w tym co mówi i robi. Pracownicy wszystkich pokoleń to cenią. Daje też swoim podwładnym poczucie bezpieczeństwa bazujące na otwartości i kontakcie. W dzisiejszym trudnym i zmiennym świecie wszyscy tego potrzebują, jak powietrza – mówi Stefan Bulaszewski, senior coach w Lee Hecht Harrison Polska.