Jak wskazuje Małgorzata Szwertner z Lee Hecht Harrison Polska, ogłoszenie o pracę w mediach społecznościowych można wyróżnić poprzez podanie osoby kontaktowej. Przykładowo może to być informacja prowadząca do profilu rekrutera w mediach społecznościowych, co umożliwi bezpośredni kontakt. Może to być również mail do konkretnej osoby w treści ogłoszenia. To dobre rozwiązanie zwłaszcza wtedy, gdy zależy nam na kandydatach, których nie ma zbyt wielu na rynku i nie spodziewamy się masowego spływu aplikacji i zapytań bezpośrednich. – Jeśli szukamy specyficznego kandydata, sprawdźmy dedykowane grupy na LinkedIn czy Facebooku. Skutecznym działaniem może być zaproszenie pracowników do udostępniania informacji na swoich profilach. Networking ma ogromną moc, a jednocześnie w mediach społecznościowych jest szybki i często skuteczny – podkreśla Małgorzata Szwertner.
Jak skutecznie rekrutować w mediach społecznościowych. Uwaga na hejt
Napisz do nas!
maciej.mianowski@lhh.com
+48 607 371 743