Świadomość i postrzeganie celu w jednolity, spójny sposób mocno wpływa na poczucie odpowiedzialności, tak chętnie nazywane ostatnio „właścicielstwem” – a więc na budowanie motywacji wokół własnego wkładu w sens i efekt działań zespołu. Wspólna i wzajemna mobilizacja związana z „naszym” celem wymaga rzecz jasna tego, by wszyscy postrzegali ten cel w podobny sposób i by dla wszystkich był on nie tylko jasny, ale i ważny oraz możliwy do osiągnięcia. Firmy przygotowują się na różne scenariusze, ale każdy z tych scenariuszy obejmuje element szeroko rozumianej zmiany – stąd tak ważne jest, by cele firmy były nie tylko SMART dla pracowników, ale były też czymś zrozumiałym, jasnym, akceptowanym – pisze Joanna Drezner z LHH Polska.
Kiedy „ja” zmienia się w „my” czyli o angażowaniu pracowników
Napisz do nas!
maciej.mianowski@lhh.com
+48 607 371 743