Praca hybrydowa kusi czasami do odkładania jakiejś praktyki, tematu na wtedy, gdy… „ zobaczymy się na żywo”. Chodzi o to, żeby nie odkładać, a równolegle pracować z jednakową prędkością zarówno zdalnie, jaki na żywo, regularnie w zaplanowanych terminach zgodnie z ustalonymi rutynami. Bez luk, w których nie wiadomo, co się dzieje, a pracownicy tracą więź biznesową i relacyjną – jakże groźne zjawisko dla wyników całej organizacji. A czyja to powinna być inicjatywa? Zanim zespół dojrzeje i sam weźmie odpowiedzialność za budowanie rutyny czy regularność i równoległość działań, pierwszy ruch niech wykona świadomy szef, zapraszając do generowania pomysłów – pisze Małgorzata Kwiatkowska, senior coach i mentor LHH Polska.
Wespół w zespół – w jaki sposób źle zorganizowana praca zdalna rujnuje efektywność pracowników i więzi między nimi
Napisz do nas!
maciej.mianowski@lhh.com
+48 607 371 743