Jak dobrze wybrać Coacha, by współpraca miała sens? [cykl 1/6]

Profesja coacha stała się bardzo popularna, wręcz modna. Jest wokół niej sporo zamieszania i niejasności. Dodatkowo każdy może zostać i nazwać siebie coachem. Praktycznie wystarczy otworzyć działalność o takim profilu, zastosować trochę chwytów sprzedażowo-marketingowych i zacząć działać. Zdarza się, że rola ta jak marketingowa sztuczka jest stosowana przez różne profesje, często nie mające nic wspólnego z prawdziwym coachingiem. Czy jest to jest bezpieczne? Nie. Czy tworzy to możliwość do nadużyć i świadczenia niewłaściwej opieki? Tak. Czy zatem powinniśmy z góry zrezygnować z usług i samodzielnie radzić sobie z własnym rozwojem? Absolutnie nie. Na co więc zwracać uwagę?

Zapraszamy  na pierwszy z 6 webinarów inspirowanych „Kompendium Coachingu” LHH. Renata Grelewicz, Coach i Trener Biznesu LHH Polska odpowie na pytania kogo, dla kogo i jak wybrać? Opowie o sile pierwszego wrażenia i magii chemii między ludźmi. To wszystko utwardzi  konkretnymi wskazówkami jak dobrze wybrać i na co zwrócić uwagę, aby stanąć po stronie etyki,  kompetencji i wartości dla Klienta, Biznesu  i HR-u.  

Zakres tematyczny: 

  • Jakich ludzi lubimy?
  • Pierwsze wrażenie, czy to siła czy pułapka?
  • Sesja chemiczna – magia chemii między ludźmi i czy chemia z coachem jest konieczna
  • A jak nie chemia, to co? – Twarde kompetencje coacha.

 

Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 5 osób z jednej organizacji może wziąć udział w webinarze.

LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.

 

 

Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 5 osób z jednej organizacji może wziąć udział w webinarze.

LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.