Jak radzić sobie ze stresem w trakcie zmiany pracy?

Zmiana związana z dotychczasowym pracodawcą jest jedną z najbardziej stresujących sytuacji w życiu. Narusza równowagę, status quo i kontrakt psychologiczny z firmą. Jednocześnie okres poszukiwania pracy  to czas kiedy oczekuje się od nas dużej efektywności, sami też chcemy być tak skuteczni jak dotąd.

W czasie webinaru zajmiemy się tym jak zaplanować swoją ścieżkę przejścia przez okres zmiany pracy tak, by wykorzystać posiadane zasoby, odzyskać efektywność i poczucie własnej wartości  w sytuacjach gdy pojawienie się stresu i obniżenie efektywności jest całkowicie naturalne.

Zakres tematyczny:

  • Sytuacja pracownika po rozwiązaniu umowy o pracę
  • Mechanizm i konsekwencje stresu
  • Strategie kontrolowania stresu
  • Przywrócenie efektywności działania

 

Udział w sesji jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 3 osoby z jednej organizacji może wziąć udział w sesji.

LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.

Zasady dotyczące zapisów:

  • O możliwości wejścia na wydarzenie decyduje kolejność zapisów.
  • Rejestracja na wydarzenie ma charakter dwuetapowy: najpierw potwierdzamy zapis, a następnie w kolejnym mailu przesyłamy link do wydarzenia, po akceptacji zapisu.
  • Link do wydarzenia przychodzi z adresu „Webinarium LHH ”.
  • Jeśli nie otrzymali Państwo linku do webinaru, oznacza to że Państwa zapis był nieskuteczny. Powodem odmowy udziału w wydarzeniu mógł być brak miejsc, zbyt duża liczba zapisanych z danej firmy, lub prowadzenie przez osobę rejestrującą się działalności konkurencyjnej wobec LHH Polska.
  • W razie pytań prosimy o kontakt: bartosz.szczepanski@lhh.com