Jak skutecznie WEJŚĆ W NOWĄ ROLĘ W ORGANIZACJI

Osoby, które czeka awans lub pozioma zmiana roli bywają nierzadko „wrzucane na głęboką wodę”, ewentualnie dostają mentorów/opiekunów merytorycznych, co może być cennym czynnikiem ułatwiającym efektywne objęcie nowych zadań i odpowiedzialności.

Często jednak pomijany bywa kluczowy aspekt – wsparcie w tym, jak kompleksowo „zarządzić sobą” w okresie pierwszych tygodni i miesięcy w nowej roli.

Podczas webinaru Stefan Bulaszewski, Senior Coach & Consultant w LHH Polska przedstawi od praktycznej strony treści pokrewne 10. krokowi programu zarządzania kontynuacją kariery, oferowanego przez LHH klientom indywidualnym zmieniającym pracę.

Zakres tematyczny:

  • Jak zarządzić oczekiwaniami w kontekście nowej roli
  • Jak zaplanować szybkie uczenie się tego, co nowe i niezbędne
  • Jak wchodzić w nowe zespoły; co w sytuacji, gdy zostaję szefem zespołu, z którego się wywodzę
  • Jak przyspieszyć budowanie wiarygodności oraz zawodowego zaufania
  • Jak dbać o swoją markę i jak rozwijać potrzebną sieć kontaktów
  • Jak zarządzić relacją z nowym szefem

W razie pytań technicznych (rejestracja, dostęp, itp.) prosimy o kontakt: sylwia.sobczyk-jarzycka@lhh.com 
Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 3 osoby z jednej organizacji mogą wziąć udział w webinarze.

LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.

Zasady dotyczące zapisów:

  • O możliwości wejścia na wydarzenie decyduje kolejność zapisów.
  • Powodem odmowy udziału w wydarzeniu może być brak miejsc, zbyt duża liczba zapisanych z danej firmy, lub prowadzenie przez osobę rejestrującą się działalności konkurencyjnej wobec LHH Polska.