Osoby, które czeka awans lub pozioma zmiana roli bywają nierzadko „wrzucane na głęboką wodę”, ewentualnie dostają mentorów/opiekunów merytorycznych, co może być cennym czynnikiem ułatwiającym efektywne objęcie nowych zadań i odpowiedzialności.
Często jednak pomijany bywa kluczowy aspekt – wsparcie w tym, jak kompleksowo „zarządzić sobą” w okresie pierwszych tygodni i miesięcy w nowej roli.
Podczas webinaru Stefan Bulaszewski, Senior Coach & Consultant w LHH Polska przedstawi od praktycznej strony treści pokrewne 10. krokowi programu zarządzania kontynuacją kariery, oferowanego przez LHH klientom indywidualnym zmieniającym pracę.
Zakres tematyczny:
- Jak zarządzić oczekiwaniami w kontekście nowej roli
- Jak zaplanować szybkie uczenie się tego, co nowe i niezbędne
- Jak wchodzić w nowe zespoły; co w sytuacji, gdy zostaję szefem zespołu, z którego się wywodzę
- Jak przyspieszyć budowanie wiarygodności oraz zawodowego zaufania
- Jak dbać o swoją markę i jak rozwijać potrzebną sieć kontaktów
- Jak zarządzić relacją z nowym szefem
W razie pytań technicznych (rejestracja, dostęp, itp.) prosimy o kontakt: sylwia.sobczyk-jarzycka@lhh.com
Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 3 osoby z jednej organizacji mogą wziąć udział w webinarze.
LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.
Zasady dotyczące zapisów:
- O możliwości wejścia na wydarzenie decyduje kolejność zapisów.
- Powodem odmowy udziału w wydarzeniu może być brak miejsc, zbyt duża liczba zapisanych z danej firmy, lub prowadzenie przez osobę rejestrującą się działalności konkurencyjnej wobec LHH Polska.