Mimo ekonomicznych turbulencji na rynku pracy w wielu branżach czy regionach dominującą wciąż sytuacją jest „rynek pracownika”.
W licznych organizacjach widzimy zjawisko odchodzenia cennych ludzi poszukujących lepszych warunków w innych firmach.
Jak menedżer może wyjść naprzeciw tej sytuacji? Jak rozmawiać z tymi, którzy są cenni dla zespołu, a zdradzają symptomy spadku zaangażowania i być może właśnie szukają innej pracy?
Stefan Bulaszewski, coach i mentor w LHH Polska przybliży następujące zagadnienia:
- Kto odpowiada za retencję w firmie – i w jakim stopniu?
- Nasze menedżerskie reakcje/nastawienia, gdy słyszymy: „Mam inną ofertę pracy, zastanawiam się, czy…”
- Rodzaje symptomów / sygnałów świadczących o tendencjach odejściowych – jak je rozpoznawać
- Rozmowy retencyjne – typy i rodzaje sytuacji
- Profilaktyka – jakie rozmowy menedżerskie mogą zapobiegać odejściom i kiedy się sprawdzają
- Rozmowy „ostatniej szansy” – czy i kiedy warto zatrzymywać pracownika, który zgłosił decyzję o odejściu
Sprawdź, jakie inne trudne rozmowy muszą przeprowadzać menedżerowie. Wykorzystaj wiedzę i doświadczenia trenerów LHH Polska – bądź gotów, gdy i w Twoim kalendarzu spotkań pojawią się trudne rozmowy.
„Musimy pogadać…” czyli trudne rozmowy w karierze menedżera – zobacz pozostałe webinary z tej serii
Skontaktuj się z nami i zamów szkolenie z prowadzenia trudnych rozmów dla menedżerów z Twojej firmy: Łukasz Gajek, lukasz.gajek@lhh.com, tel. 607 371 745.
W razie pytań technicznych (rejestracja, dostęp, itp.) prosimy o kontakt: sylwia.sobczyk-jarzycka@lhh.com
Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 3 osoby z jednej organizacji mogą wziąć udział w webinarze.
LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.
Zasady dotyczące zapisów:
- O możliwości wejścia na wydarzenie decyduje kolejność zapisów.
- Powodem odmowy udziału w wydarzeniu może być brak miejsc, zbyt duża liczba zapisanych z danej firmy, lub prowadzenie przez osobę rejestrującą się działalności konkurencyjnej wobec LHH Polska.