JAK ZOSTAĆ DYREKTOREM

Zapytania prasowe

Napisz do nas!

maciej.mianowski@lhh.com

+48 607 371 743

Przy obsadzaniu najwyższych stanowisk liczy się skuteczność potwierdzona referencjami” – mówi Piotr Kociołek z Lee Hecht Harrison DBM Poland. „Obecnie, gdy o pracowników w ogóle jest trudno, to formalne wykształcenie odchodzi na dalszy plan. Oczywiście najlepiej, żeby profil wykształcenia odpowiadał branży, ale to kwestia drugo-, a często trzeciorzędna, zwłaszcza w dobie coraz częstszych przypadków zamiany zawodu w trakcie trwania kariery”. Osoba awansująca na poziom top menedżmentu ma już za sobą zawsze jakąś drogę profesjonalną i decydenci patrzą, jakie miała dotychczas osiągnięcia. Dlatego, chcąc być branym pod uwagę przy okazji promocji na najwyższe szczeble, warto w swojej karierze podejmować takie zadania, których efekty można zmierzyć, angażować się w takie projekty, które pozostawią po sobie „twardy zapis”. W CV informacja „Jako dyrektor handlowy rozwinął sprzedaż o tyle a tyle w takim a takim okresie” niweluje brak kierunkowego wykształcenia lub nawet kontrowersyjne opinie, typu: „Nie jest łatwy w relacjach, ale za to skuteczny”.