Menedżer, jak każdy inny pracownik, ma prawo odczuwać silne emocje po utracie pracy, tym większe, im bardziej jest zaskoczony decyzją firmy, a często także sposobem jej przekazania. A w chwilę potem, nie mając komfortu działania staje przed koniecznością zadecydowania, co mówić i komu o tej sytuacji? Co robić, a czego unikać? Kiedy i jak pomyśleć o swojej dalszej karierze?
O tych pierwszych chwilach, dniach, tygodniach i o tym, jak ogromne znaczenie na przyszłość mają wypowiedziane wówczas przez menedżera słowa i podjęte (lub nie) aktywności opowiemy na naszym webinarze.
- Czym jest exit statement i jaką pełni rolę po utracie pracy? Jaką historię odejścia z firmy warto opowiadać, a jakie bywają ryzykowne?
- O poczuciu tożsamości zawodowej, kompetencjach i roli – kim jestem, kiedy przestaję być menedżerem w firmie x?
- O budowaniu relacji po utracie pracy – co inni chcą usłyszeć, a co powinni usłyszeć o całej sytuacji? O komunikacji do bliskich.
- Jak dawać znać o swojej otwartości na nowe oferty i propozycje pracy?
- Co social media mówia o nas, kiedy sądzimy, że nic nie mówimy?
- O nowej karierze – lęku i sprawdzaniu nieoczywistych możliwości
- O co zadbać na wejściu – jak nie udawadniać, że to był dobry wybór, ale umawiać się na konkrety
Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 3 osoby z jednej organizacji może wziąć udział w webinarze.
LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.
Zasady dotyczące zapisów:
- O możliwości wejścia na wydarzenie decyduje kolejność zapisów.
- Rejestracja na wydarzenie ma charakter dwuetapowy: najpierw potwierdzamy zapis, a następnie w kolejnym mailu przesyłamy link do wydarzenia, po akceptacji zapisu.
- Link do wydarzenia przychodzi z adresu „LHH Polska”.
- Jeśli nie otrzymali Państwo linku do webinaru, oznacza to że Państwa zapis był nieskuteczny. Powodem odmowy udziału w wydarzeniu mógł być brak miejsc, zbyt duża liczba zapisanych z danej firmy, lub prowadzenie przez osobę rejestrującą się działalności konkurencyjnej wobec LHH Polska.
- W razie pytań prosimy o kontakt: blazej.gorniak@lhh.com