5 pułapek przy komunikowaniu trudnych zmian

Na końcu procesu komunikowania trudnej zmiany nie ma gratulacji i nie strzelają szampany. Wszak zakończyliśmy coś, co z punktu widzenia pracowników było trudne, niepopularne i najczęściej „zupełnie niepotrzebne”. Zatem negatywne emocje na pewno się pojawiły. Otwartą kwestią pozostaje, jak były one silne, jak szeroko się „rozlały” i jak długo utrzymywały.  

W trakcie webinaru Maciej Mianowski, senior consultant LHH Polska w projektach komunikacji trudnych zmian pokaże, jak osoby odpowiedzialne za komunikację mogą minimalizować negatywne emocje i ograniczać ryzyka związane z tym procesem.  

Podpowie, jak uniknąć wpadnięcia w 5 pułapek, które czyhają na osoby odpowiedzialne za zaplanowanie i przeprowadzenie komunikacji trudnych zmian w organizacji.   

  1. Pułapka „Brawo my!” 
  2. Pułapka „Łysych koni” 
  3. Pułapka „Ojca syna marnotrawnego i tego drugiego” 
  4. Pułapka „Miejsca na krzywej” 
  5. Pułapka „Pozornych oszczędności” 

Webinar przygotowaliśmy z okazji premiery książki „Restrukturyzacja – wprowadzanie trudnych zmian z korzyścią dla organizacji i pracowników” – to praktyczny i kompleksowy poradnik opisujący ryzyka i dobre praktyki zebrane przez konsultantów LHH Polska. 

 

– zobacz inne webinary, które pomogą Ci zaplanować i wdrożyć trudną zmianę 

umów się na bezpłatną konsultację z jednym z autorów w temacie dotyczącym trudnych zmian

– przejdź do sklepu Wolters Kluwer i zamów egzemplarz książki o restrukturyzacjach 

Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 3 osoby z jednej organizacji mogą wziąć udział w webinarze.

LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.

Zasady dotyczące zapisów:

  • O możliwości wejścia na wydarzenie decyduje kolejność zapisów.
  • Rejestracja na wydarzenie ma charakter dwuetapowy: najpierw potwierdzamy zapis, a następnie w kolejnym mailu przesyłamy link do wydarzenia, po akceptacji zapisu.
  • Jeśli nie otrzymali Państwo linku do webinaru, oznacza to że Państwa zapis był nieskuteczny. Powodem odmowy udziału w wydarzeniu mógł być brak miejsc, zbyt duża liczba zapisanych z danej firmy, lub prowadzenie przez osobę rejestrującą się działalności konkurencyjnej wobec LHH Polska.
  • W razie pytań prosimy o kontakt: nikola.sztuczka@lhh.com