Niniejszy raport powstał na bazie rozmów ze 132 osobami ze stanowisk produkcyjnych i specjalistycznych z takich branż jak: farmaceutyczna, finansowa, ubezpieczeniowa, IT, telekomunikacja, automotive, energetyczna i paliwowa, lotnicza, wydawnicza i medialna, e-commerce, FMCG, budowlana, retail, SSC i chemiczna.
- Obraz standardów firm w kwestii pożegnania z pracownikami
- Dowód, że sposób pożegnania pracownika i oferowane benefity rozstaniowe to element budowania strategii employer brandingowej
- Feedback od zwalnianych o tym jak ważny jest sposób rozwiązania umowy z pracownikiem dla jego stanu emocjonalnego i strategii radzenia sobie na rynku pracy
- Próba ukazania perspektywy osoby tracącej pracę:jej emocji, myśli i wyzwań
- Paleta możliwych rozwiązań, które mogą być zastosowane przy rozwiązaniu umowy o pracę
- Punkt wyjścia do dalszych badań związanych z trendami rynkowymi w kontekście rozstania z pracownikiem
LHH Polska zastrzega sobie prawo nieprzesyłania materiałów merytorycznych przedstawicielom firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska